1.862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

navlebrok navlebrok

at være et ærligt menneske givernogen gange bagslag - det kan en masse pb'er jeg har fået vidne om - ord som bedrager og snyder osv .,..

Her kommer en historie fra det virkelig liv:

Jeg skal for et par år siden have vaccineret killinger 12 uger gamle.

Ups siger dyrlægen - der er et mikroskopisk navlebrok. Jeg kan ikke selv det. Vi bliver enige om da det er så lille og kan lukke at se tiden an til 16 uges vaccinering.

Som sagt så gjort. Det er en anden dyrlæge - der mærkes ingen navlebrok. Jeg fortæller om 12 ugers besøget, der mærkes ekstra gundigt, ingen navlebrok, stempel og underskrift sættes.

Hun er ikke en kat jeg vil have mange kuld på - men ud af linier jeg gerne vil bevare og arbejde med, så hun parres. Killingerne fødes og stambogsføres med frie forældreattester.

Ingen af killingerne har navlebrok - jeg beholder en resten kastreres og sælges til kæl. Beslutter mig for at morkatten skal sterilieres.

Hovsa siger dyrlægen - hun har et mini navlebrok. Nope siger jeg og viser attesten. Jeg kan stadig ikke selv mærke det.

Den historie er nu blevet til jeg snyder og bedrager - og at alle killinger efter den hunkat skulle være lukket for avl - øhhh, hvad så med hankatten der var far til hende - og hendes frie søskende?

Jeg har handlet i god tro - og haft den nødvendige dokumentation på at katten var fri - hvad er problemet?

Selvfølgelig kan man ikke få attest på en kat der HAR navlebrok - det havde min altså ikke da stemplet blev sat.

Så at gøre mig til til snyder og bedrager, sikkert fordi man selv har en kat man ikke kan få en fri attest på - der er dælme under lavmålet!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  navlebrok
Kommentér på:
navlebrok

Annonce