1.317 visninger
|
Oprettet:
Energi Boost :D {{forumTopicSubject}}
Halløj!
Vores kære lille mis er ved at gå i fødsel..
Regner vi hvert fald med medmindre hun trækker den til i morgen formiddag
Kom til at tænke på at jeg da helt har gelmt at tænke på de der "energi boost" som man kan give missemor og de små hvis de ikke vil die..
Men kan skisme ikke huske hvad jeg skal bruge til det, og hvor meget :S
- Ved det findes flere forskellige slags.. Nogle der vil dele nogle opskrifter? Har ledt her inde på KG men lidt forgæves synes jeg :S
På forhånd 1000 tak!
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 19 Svar: 184
Skal det kommes i kogende vand, som så herefter skal køles ned til krops temperatur? :S
dec 2007
feb 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 58 Svar: 280
dec 2007
Hun lagde hos os i sengen, og så skete der ikke rigtig mere..
Lige pludselig vågner vi begge ved et kæmpe skrig
Og hun går rundt og har lidt små veer og ser også ud til at presse... Samt skriger hun også en del..
Lige pludselig sniger hun sig sgu under sengen og ligger bare og putter og har det rigtig dejligt kan vi se...
ca 5 min efter kigger jeg under sengen igen, og der har hun flyttet sig 1-2 meter væk..
Jeg kigger lige engang igen.. Ganske rigtig der lagde en killing på gulvet..
Vi skynder os at skille sengen ad, og hiver den bette killing op.. Men der var desværre ikke noget at gøre Den lagde ellers lige så fin i fostersækken og moderkagen var også super fin og hang stadig ved killingen.. Jeg skynder mig alligevel at åbne så den kan trække vejret.. Men desværre er der ingen ting at gøre gnupper den, får navlesnoren brudt, og det meste af dens slim ud fra næse og mund... Men det hele var forgæves desværre...
Og så gik det hele faktisk i stå..
Hun har lagt i sin kasse hele natten med mig sovende på et hårdt trægulv hos hendes side
- Der er ikke tegn på mere fødsel overhovedet :S
Så vi har en aftale med vores dyrlæge at vi ringer her omkring middagstid og aftaler nærmere...
dec 2007
Tror hun er tom.. Hun er slet ikke tyk mere.. Det eneste sted hun er tyk, er på patterne.. Hehe Men det jo pga hormonerne og mælken osv
Men vi skal til dyrlæge med hende her meget snart
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 111
The-Turbo-Guldfisk
lyder som da min søsters kat mistede hendes kiliniger men vi vidste så heller ikk hun ventede sig min søster kom bare styrene ind og sage hun bløder hun bløder og så kom veerne hun fødste 3 meget søde små killinnger men de var døde;( de var slet ikk vosket nok til og komme ud de hade øjne og ben osv men hun mistede dem;( og det gjorde så ondt for missemoren var så fortvilvet hun slikkede dem osv men der var ik noget liv den ene var der liv i to min så døde den også;(
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
dec 2007
Undskyld jeg ikke lige fik opdateret.. Men glemte det helt lige i farten
- Det ikke sådan når mor, far & søn skal bytte værelser heheh...
Nå men...
Vores lille missemor kom som sagt afsted til vores doktor dyr
Ganske rigtig som farventet, var missemor tom
Så det er både godt og ondt når det lille pus ikke var planlagt..
Men skide hamrende ærgeligt at den ikke kunne det
Så måtte hoste op med lidt kontanter for at få afvide at missemor skulle hjem på bakken, og af med en tissetår heheeh
dec 2007
Det er sgu det aller vigtigste i denne omgang...
Hahaha ej synes ikke det er så galt
Vores "dyr" læge er lidt billigere end de andre Så det bare perfekt!
- Men betaler sgu hellere end gerne de penge for at få mine små rollinger tjekket
Energi Boost :D