{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

En sørgelig dag :O( {{forumTopicSubject}}

Jeg er taget på job og min mor ringer og siger at hun tror at min kat har veer. Hun har killinger der er 5 dage gamle.
Den flytter killingerne og gisper og stønner.
Jeg skynder mig hjem, hvor min mor fortæller mig at katten har tabt den ene killing, da hun ville flytte dem.
Jeg ser min kat virker som den virkelig har veer og killingen ser ud til at have det godt.
Jeg snakker med dyrlægen der siger at katte godt kan føde med flere dages mellemrum, så jeg skal lige se tiden an.
Der går et par timer og jeg skal lige mærke på killingerne og den hun har tabt er kold.
Jeg ringer til dyrlægen og får en tid men for sent efter 15 min har den lille sovet ind.
uden på vejen er de ved at lægge asfalt ud og det kan mærkes i hele huset.
Først da de kører hjem bliver missemor sig selv igen. hun slapper af og holder op med at gispe.
Dyrlægen mener at hun er blevet stresset af larmen fra vejen og derfor har tabt killingen
Øv Øv Øv Øv hvorfor fattede jeg det først da de kørte?
Men nu det store problem de kommer igen i morgen. Hele vejen skal have 2 til 3 lag.
Selv når de er nede i den anden ende kan man mærke og høre det.
Hvordan skal jeg hjælpe hende?
Min mor bliver hos hende mens jeg er på job.
Skal hun have lov til at flytte dem rundt 8 gange ligesom idag eller skal vi sidde ved hende til de kører igen?
Vil ikke stresse hende mere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sørgelig dag :O(
  • #1   2. jun 2010 Luk døren og vinduet dér, hvor katten er og skru op for radioen.
    Det hjælper muligvis.

• #2   2. jun 2010 Nej jeg ville bestemt ikke flytte rundt på killinger, så at de skal være hos din mor, er en dårlig idé, specielt når hun nu har tilbudt at være hos dem i arbejdstiden.

Jeg ville også sidde hos hende og prøve at få ro på, og så lukke alt hvad der kan lukkes, samt skrue op for radio evt. som Mega siger.

• #3   2. jun 2010 Min mor har selv kat + hund så det er ikke lige til at flytte hende derud.
    Jeg tror det også vil stresse hende
    Jeg må bare håbe at hun vil slappe mere af ved at min mor vil sidde ved hende og de 2 sidste killinger mens radioen kører.
    Har sgu helt ondt af hende :O(

Kommentér på:
En sørgelig dag :O(

Annonce