Rosa flytter killingerne i en uendelig Rosa flytter killingerne i en uendelig
Jeg har altså brug for et godt råd.
Min ene hunkat fik killinger d 22 maj, og fødte dem i fødekassen, som stod i et rum hvor der er absolut fred og ro.
Da hun havde født alle killingerne, der fjernede jeg det smattede tæppe, og lagde et rent tæppe i fødekassen, dette var Rosa helt tilfreds med, og hun har hele tiden fået fuuuuldstændig fred og ro, men her til morgen er Rosa begyndt at flytte rundt på killingerne i en uendelighed.
Problemet er at det er de mest tååååbelige steder hun vil have killingerne til at ligge - det første sted hun lagde killingerne var feks i en vinduskarm, hvilket jo både er farligt og tåbeligt. De andre steder hun har slæbt killingerne hen er lige så fjollede.
Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg får hende til at vælge fødekassen igen?
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.013
Der er kun en der vinder den kamp - og det er ikke dig
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
Ja, jeg har skiftet hver eneste morgen, men det kan måske være det hun er utilfreds med?
Lis - Nej jeg har luret, at jeg er nød til at overbevise Rosa om, at det er hendes egen ide, før hun accepterer et bedre sted
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.013
Men nogen er bare mere hysteriske flyttere end andre. Jeg stille altid mere end en kasse op - jge gider ikke det flytteri ...
jun 2004
jun 2004
Rosa flytter killingerne i en uendelig