{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er hun i løbetid????
  • #1   11. maj 2010 Hun vil være meget mere kælen end normalt, ligge og vride sig, mens hun nærmest kurrer og snurrer. Hun vil desuden gå og vræle højlydt og stritte med numsen.

Men nogle hunkatte kan også være i løb uden at give særlig meget udtryk for det, men så vidt jeg har forstået, er det ikke så tit, det sker.

• #2   11. maj 2010 Nej vi er godt klar over at det er MEGET stressende hvis hun kommer i løb gang på gang uden at blive parret, også derfor jeg er i god tid :O) for lige så snart hun er gammel nok og i løb vil vi forsøge at få et kuld killinger, og derefter få hende steriliseret :O)

Hmm oki takker... synes ikke rigtig hun har ændret adfærd, det eneste er at hun gnider sig op af dørkarmene, bordben, væggen mv... kan det være tegn på hun er i løb? Og så snakker hun lidt mere end hun plejer :O)

• #3   16. maj 2010 Mange tak :O) Det vil jeg prøve. Hvor længe går der normalt mellem løbetiderne? Jeg er helt ny i det her kan i nok høre :O) Så håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt på vej :O)

Rigtig god søndag til jer alle

• #4   16. maj 2010 Tro mig, du vil ikke være i tvivl hvis din kat er i løb smiley

Skrig, skrål, kurren, miaven, rullen rundt på gulvet og den velkendte "numsen-i-vejret-og-halen-til-side"-stilling.

Ja, en hunkat i løb er en pestilens både at se og høre på. Så få hende neutraliseret, så får du en meget mere rolig og afbalanceret kat. Det er også synd for katten at gå i løbetid for tit, det tærrer på kroppen.

Kommentér på:
er hun i løbetid????

Annonce