{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

er hun drægtig? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige taget en dejlig fertil pige til os.
Hun har indtil videre kun været indenfor hos os, og vi har ingen fertile hanner!

Hun er en 1,5 år gl. maine coon fra et opdræt hvor de jo har fertile hanner.. jeg overtog hende og tænkte ikke nærmere over at hun ikke var på p piller. Det ville jeg have været igang med nu hvor hun skal udenfor... men men men hun er altså blevet rund! Både jeg og min mand kan se det.. men vi tænker hun kan have taget på da hun spiser ret godt hos os smiley

ej hvad gøre man i dette tilfælde? smiley det vil i dette tilfælde være killinger med stamtavle forældre (da tidl. ejer kun har maine coon).. killinger er meget velkommen her hos os, men det var godt nok ikk meningen lige nu.. og hun er jo ikk faldet helt til endnu her (vi har andre katte&hund), så det går jo nok lidt tid endnu.. så et lidt dårligt tidspunkt for os alle.. måske er det falsk drægtighed.. men nu kan jeg da i hvert fald ikke sende hende undenfor før det er afklaret det her smiley

Ihh det er nu spændende, men godt nok en overraskelse hvis hun er med rogn!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er hun drægtig?
  • Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#1   22. okt 2009 ja, men hun havde et kuld i foråret... og de ser lyserøde ud ja... hvordan ser de ellers ud normalt?

• #2   23. okt 2009 jeg ville da godt nok lige tage en snak med den opdrætter du har købt hende af. De burde da vide om katten er parret eller ej.
    Er det en registreret opdrætter du har hende fra? Så må de hjælpe dig med at få stamtavler på killingerne.
    Du kan også vælge at få hende steriliseret med det samme. Så undgår du helt killinger nu og i fremtiden, p-piller og diverse følge sygdomme.

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#3   23. okt 2009 tak for svar! meningen var at jeg skulle have killinger til foråret.. men ja må nok hellere få fat i opdrætter, når jeg er 100 pct. sikker.

Kommentér på:
er hun drægtig?

Annonce