Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slim = fødsel??
  • #1   9. okt 2009 det er slimproppen. Du kan forvente at fødslen snart går igang. Det kan være meget forskelligt. Men det er da første tegn på at killingerne har lagt sig parat til at blive født. Når vandet går, SÅ er fødslen for alvor igang.

• #2   9. okt 2009 Okay... så jeg skal ikke blive nervøs selvom det er grønligt og tykt?? jeg troede nemlig bare det ville være klar væske der kom ud....

• #3   9. okt 2009 ahhh grønligt lyder ikke helt rigtigt. Hvidliggult kan det være.
    Det skal være fri for lugt.

• #4   9. okt 2009 ej, vil måske også kalde det mere gulligt... synes ikke det som sådan lugter. måske lidt af tis hvis det lugter af noget....

• #5   9. okt 2009 Efter jeg har kigget nærmere er det som sagt mere gult end grønt... det er nok bare lyset...

Hun er frisk og glad.. hun spiser og virker ikke til at have ondt eller lignende...

• #6   9. okt 2009 Ring til din dyrlæge og hør ham/hende om du må ringe i løbet af aftenen og/eller week-end'en, hvis ikke så få et nummer til vagthavende, så du er forberedt, *hvis* du har spørgsmål eller du tror der er noget galt.
    Du kan også lige vende nuværende situation med dyrlægen, det er måske nemmere at tale om hvordan det er/ser ud end at beskrive det i et forum og så har du kontakten, hvis nu du skulle få brug for det.
    Held og lykke med det hele
    smiley
    Pia

• #7   9. okt 2009 På min Dahlia gik slimproppen om tirsdagen, men hun fødte først søndag....så ro på....

• #8   9. okt 2009 Ja så er der ikke længe til min pige gik 5 dage med det slim som du beskriver, smiley

Bliver spænende.

• #9   9. okt 2009 4 dage skulle der havde stået smiley

• #10   9. okt 2009 4-5 dage?? Puh ha... så længe håber jeg godt nok ikke at skulle vente på de små... hun er på dag 63 i morgen...

Men de kommer selvfølgelig når de kommer:)

Er der noget jeg skal gøre for hende??

Hun har en fødekasse, hun får tilbudt masser af mad og frisk vand, og ellers lader jeg hende mest bare være så hun kan gøre som hun gerne vil.

• #11   9. okt 2009 der kan også sagtens gå kortere, min pige gik 65 dage.

Min mors kats slimprop røg pludselig og hun fødte en time efter, så det er meget forskelligt smiley

Det lyder fint som du gør det smiley

• #12   9. okt 2009 Altså det er 2. gang hun skal føde. Jeg husker sidste gang at slimproppen gik om formiddagen hvor hun så fødte sent om aftenen. Men det er jo et år siden så det er lidt svært at huske hvordan det foregik:)

hun er lige nu gået i fødekassen efter længe bare at have lagt at sovet... så nu må vi se om der skal ske noget smiley

• #13   9. okt 2009 Følger lige med her..
    Altid spændene når mislinger kommer til verden

• #14   9. okt 2009 ja, jeg kan da næsten heller ikke selv vente:) men nu har hun bare lagt sig ud på stue gulvet for at sove igen...

Hun virker rigtig rolig og afslappet. så tror ikke det er sådan lige op over...

jeg skriver hvis der sker noget nyt:)

• #15   9. okt 2009 Hej Pia F

det er ikke unormalt, at en slimprop kan gå op mod en uge før fødsel - nu ved jeg ikke hvad race du har, men nogle racer går jo ca. 63 dage andre op med 72 dage.

Har mormissen det fint, så er der som hovedregel ingen alarm - ellers må du trække på nogle hotlines

alt den bedste held og lykke

Hilsen Heidi og "kun" 39 fødsler bag sig

• #16   10. okt 2009 tak for det og en update herfra smiley

Sille er maine coon (hvis jeg må sige det når hun inge tavle har) Hun har det strålende idag men stadig ingen fødsel på vej... selve klumpen er faldet af eller hun har slikket den væk eller lignende. Der sidder stadig ligt fugt men ikke meget.

Hun er glad og frisk, spinder når jeg kæler for hende og nyder det. spiser og drikker fint og sover ellers bare en del.

Jeg kan stadig mærke de små derinde men synes ikke det er så kraftigt som for nogle dage siden, men ved ikke om det bare er fordi jeg ikke for lov at mærke så længe:) Hun gider ikke rigtig det der med at mærke på maven.

mvh Pia

• #17   10. okt 2009 Ihh det er altså så spænende, smiley

Jeg syns ikke jeg kunne mærke så meget på min pige lige op til hun skulle føde, hun spiste endda en time før hun startede, men så kom hun pludseligt og hentede mig med et miav og hoppede ned i fødekassen, det var kl 2 2 og kl. 01 var hun færdig og havde født 7 killinger smiley så det gik hurtigt.

• #18   10. okt 2009 ja det er alt for spændende... jeg synes også godt snart der må ske noget... jeg kan slet ikke holde ud at det er så afslappet:)
    Men kan jo godt se at hun kun er på dag 63 idag, så egentlig kan der går et par dage endnu smiley Havde jo håbet det slim var tegn på at fødslen gik i gang.

Men sille er totalt rolig og følger med i hvad vi laver og hygger sig som hun plejer... så hun føder skisme ikke bare fordi jeg gerne vil have det:)

Kommentér på:
slim = fødsel??

Annonce