{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

til jer der opdrætter/avler {{forumTopicSubject}}

hej, jeg er lidt nysgerrig. Til jer der opdrætter katte af forskellige racer. Hvor ofte får jeres avls hunner killinger? er det en eller to gange om året? og så sender man vel hende på "pension" efter et par år eller?

Vigge - som er lidt nyss.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til jer der opdrætter/avler
  • #1   8. okt 2009 Normalt parres mine hunner når de er ca. 1 år - så tager jeg højst de tre kuld det er tilladt indenfor 24 måneder - og så steriliseres hunkatten.

Har hun ikke på tre kukld lkeveret noget jeg kan gå videre med i avl - gør hun det næppe.

Enhver parring laves for at styrke type og sundhed - og med for at beholde noget selv. Ikke for at producere killinger til salg.

• #2   8. okt 2009 mine får max 1 kuld om året, fra de er 1½ år....og højst 3-4 kuld

• #3   8. okt 2009 Jeg har kun haft en enkelt hunkat. Hun har fået 3 kuld, fra da hun var 1 år, og så indenfor de 24 mdr. Jeg får et sidste kuld på hende til foråret og så bliver hun steriliseret.
    Nu har jeg beholdt en killing fra hver af de sidste to kuld fra hende, og de skal så gå videre i avlen efter hende.
    Det er så meningen at de skal have max 3-4 kuld hver, ca 1-2 gange om året og så steriliseres.

Kommentér på:
til jer der opdrætter/avler

Annonce