{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

hvilken dag fødte jeres?og hvilken tid {{forumTopicSubject}}

fødte jeres hunkat på de obligatoriske dag 63-65?? og hvad tid på dagen, morgen, dag, aften nat fødte hun??

Jeg har en hunkat som snart har termin. Men jeg synes godt hun kunne virke som en der ville gå over tid, hvilket hun også gjorde sidste gang hun fik killinger.

Hvornår ligger i mærke til jeres kat gør klar til fødsel? flere dage før eller samme dag?

mvh Pia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken dag fødte jeres?og hvilken tid
  • #1   5. okt 2009 nala fødte på dag 67 omkring 13 og var færdig kl 14.30.... og vi så faktisk ik rigtig nogle tegn på fødsel før hendes vand gik en times tid før hun havde født den første....

• #2   5. okt 2009 Dahlia har tidligere født på 58-60 dagen....altså for tidligt
    efter hun flyttede ind her fik hun 1. gang på 63 dag.....om morgenen (3 fine killinger)
    2. gang har vi tilgode....men hun er godt tyk og jeg forventer det bliver d. 16. oktober (65.dag)
    Dahlia har været noget utryg ved mennesker, men er her faldet rigtig godt til, det tilskriver jeg den succes at hun sidst fik 3 fine killinger, som alle lever den dag i dag (og det er uden nogen form for hjælp til de små)

• #3   5. okt 2009 Kaninskind fødte på dag 71.... der var 1 killing...

Hun fødte kl. 6.30 en lørdag morgen mens min datter var fødselshjælper....

Kommentér på:
hvilken dag fødte jeres?og hvilken tid

Annonce