spg ang race spg ang race
nu har jeg en findekat, som har boet hos mig de sidste mange måneder.. Jeg har sat pigen til at være en blandning af racer.. men idag snubler jeg over racen Bengalier her på KG.. og aftegningerne minder meget om min Tigers.. Fandt endda en som var identisk til min Tiger..
Nu kommer spørgsmålet så: tror I (åh Kloge KG'ere) at min huskat (som blev fundet overgivet på en mark) er af denne race??? Grunden til at jeg er kommet i tvivl, er at Tigers hoved er mindre end "resten af kroppen" og meget aflangt. Istedet for striber, har hun pletter... (har jeg set at beng. racen også har)...
Håber på at få lidt at vide om de forsk. kendetegn ved racen osv, om end ikke bare for at fastslå min "mistanke"
forhånd tak
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 50 Svar: 220
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 165
Så mon ikke de har samme race i sig.... Så lurer lige med på budende.....
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 165
jul 2004
nu har jeg jo en kat der er halvt siameser, så trækkene plejer jeg normalt nemt at kunne genkende.. Halvt norsk skovkat har jeg også en af, hvor hun bare har arvet humør og lign fra racen, ikke så meget udseendet. Men det har jeg ellers ikke kunnet finde i Tiger..
Der er ellers en af de Bengaler her på KG der ligner Tiger ret meget.... den har nemlig ikke pletter med "fyld" bare pletter..
Men tror nu heller ikke helt på at Tiger er en af slagsen.. hvordan pokker skulle den finde vej til en afsides mark et sted i nordjylland?! *GS*
Still.. kunne have været rart hvis man havde fået svar på sine spørgsmål ...
Men hey; hun er jo en dejlig Tiger i sig selv
Mange tak for svarene
jul 2004
(link fjernet)
apr 2005
Følger: 56 Følgere: 54 Katte: 12 Emner: 192 Svar: 597
spg ang race