681 visninger
|
Oprettet:
hvornår føder de? {{forumTopicSubject}}
nogen der tør gætte på hvornår mine katte førder?
Jeg har ca igennem de sidste 2 uger kunne mærke liv i maven og der er kommet tykke pølser op langs bugen vil tro det er deres mælkekirtler der er vokset. desuden sover de begge to ret meget. Jeg håber ikke det sker før onsdag for derefter har jeg en uges læseferie hvor jeg så er hjemme til at holde øje med dem.
de er også begge to ret tykke den ene ligner at hun har spist en bold som sidder mit på maven den anden er ikke helt ligeså rund.
håber der kommer nogle fornuftige bud.
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 34
Vi var ude af vores lejlighed i en uge fordi der var renovering af den og der var de meget udenfor fordi jeg ikke ville spærre dem inde på det lille værelse vi havde fået tildelt. så det er muligvis der det er sket.
men de spiser stadig begge to rigtig meget og vil også gerne ud stadig. det kommer de kun når jeg er hjemme i den her periode.
men jeg er som sagt ikke sikker på hvornår de er blevet parret men jeg så de hævede dievorter ca onsdag i påskeferien og der var de meget forstørrede så ved ikke om de har været hævede i en længere periode var kun lige hjemme og fodre dem i den uge nemlig resten af tiden var jeg der ikke så fik ikke holdt så meget øje med dem.
hvornår føder de?