{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.462 visninger | Oprettet:

Killinger..Hvorfor flytter hun dem...? {{forumTopicSubject}}

Anne har fået killinger den 10 April. De har fået øjne. og det er hendes 3 kuld... De er født i næsten lukket Føde kasse som de andre gange. Kassen står samme sted som sidst. men denne gang vil hun bare have dem op på mit klæde skab. Hvilket jeg ikke sys om. Jeg har også prøvet at lave en stor hule omkring kassen med et lagen over, pga lys osv. Men intet er godt nok denne gang. Hvad kan jeg gøre...???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger..Hvorfor flytter hun dem...?
  • #2   22. apr 2009 Det er meget normalt, at en hunkat flytter sine killinger, når de er ca. 3 uger.
    Hos mig er det ofte nok at dreje fødekassen ½ omgang eller flytte den ca. 1m.

Men måske synes din hunkat, der bliver pillet for meget på killingerne og måske også af fremmede.

• #4   22. apr 2009 sidst vi havde killinger flyttede hun også rundt på dem, hun kom med en til os når vi var gået iseng, lagde den i sengen og gik igen............ så kunne jeg stå op og aflevere den igen, det skete nogle gange inden for de første uger, derefter stoppede hun

• Rosa S
    Rosa S Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 13 Svar: 5
    #7   7. dec 2017 Mine katte fik også killinger i mandags D.4/12 moren flytter dem allerede smiley er det normalt ?

• Mette A
    Mette A Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #8   30. mar 2021 Hjææælp - vi er desperate - Missemor fødte igår aftes, og ligesiden har hun flyttet rundt på de to små stakler! Op og ned af trappen - Hun ligger i bunden af et klædeskab, og er vant til lydende fra min søns værelse (teenager på 16) - men den nybagte mor kan slet ikke finde ro efter fødslen - og jeg kan ikke tilbyde noget bedre sted i vores beskedne hus - har prøvet - men uden held - Nu har jeg givet hende en dåse tun, og hun har lagt sig til ro -
    forhåbentlig indtil i mogen tidlig - (klokken er 4 om natten) Det er hendes 4 kuld !!! Nogen gode råd?

Kommentér på:
Killinger..Hvorfor flytter hun dem...?

Annonce