Tegn på fødsel, er det snart ?? {{forumTopicSubject}}
Min müsli er jo drægtig - jeg så hun parrede sig den 7 marts, men da vi var ved dyrlæge skød hun hende til at være 1½ uge længere henne - hvilket så ville give en fødselsdato omkring den 28 april - men datoen er jo lidt usikker....
Hendes mave ligner stadig en fodbold der hænger helt oppe ved ribbenene, jeg har intet snask set i bagenden, men hun stikker hovedet i alle skabe, skuffer og rum på reoler og ligende, hun har fået tyndere afføring der lugter fælt (mener at kunne huske hun fik det sidst også ) Hun skal hele tiden på wc (føler med hende, når man selv har prøvet sådan en baby der maser ens blære - og hun har 3 stk )
Men hun æder og tigger om at komme ud ...
og så fælder hun - voldsomt....
Alt i alt , er det normalt, og nogle der kender nogle klare tegn på at nu er det snart...
Føde stedet er lavet, dog vil hun ikk kendes ved det, og vi må jo bare vente med tålmodighed , men hader at tage på job hverdag, når man ikk ved hvornår det er ...
Hilsen Betina og Müsli...
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Du kan regne 9 uger + 1-3 dage fra første parring, så passer det nogenlunde.
Lige før fødsel er det som maven falder ned i bugen - alså ser kattens sider ikke så runde ud når den ses oppefra.
Jeg har mange gange taget en uges ferie i fforbindelse med fødsel , en dag gi, to dage gik, tre dage gik osv:-)
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Men tak for jeres svar, ventede også at maven burde falde ned... Spændende at se om det holder stik med de 3 dyrlægen sagde...
nov 2008
På den anden side er der meget der ikke er normalt med katte - killingerne kommer når de kommer - så kan du sikkert regne ud efter fødselsdagen om det du så er det rigtige:-)
Det kan gå hen og blive en lang ventetid - for dig:-)
Det mest sikre tidspunkt at stedfæste ved palpering hvor mange killinger der er mellem uge 3 og 4.
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Så snart killingerne er 6 uger, bliver hun stereliseret....
nov 2008
Sæt hende på p-piller senest tre efter fødslen - går hun i løbetid risikerer du at det er dig der skal passe killinger
Tegn på fødsel, er det snart ??