1.240 visninger
|
Oprettet:
Hjælp - Han hvæser af killingerne. {{forumTopicSubject}}
hvad gør man vis han katten i huset ikke kan lig værken mor missen eller killingerne efter hun har født. prøved at presentere ham for dem men han væste helt vild og jeg kunne næsten ikke holde ham og da min lille var en tur ude i køkknen sprang han på hin og væste af hin hvad gør jeg???
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Du skal helt selv lade ham vænne sig til at de er der, og lade både mormis og hankat styre hvorvidt de vil være i samme rum. Ganske enkelt, bare lade dem være.
HVIS han kommer ind i rummet hvor killingerne er, så snak til ham uden at røre ham eller holde ham, men bare snak beroligende, så du fortæller ham at han ikke skal være så skræmt. Du skal se når killingerne begynder at ligne rigtige katte, så er de ikke nær så "farlige" mere hehe..... Men lad det gå i hans eget tempo.
Det er ellers ret sjovt at se, de små skrøbelige væsner som ligger helt hjælpeløse inde i fødekassen, de kan være SÅÅÅÅÅÅ farlige i hans øjne. Hehe.....
Ude i naturen giver det jo mening, de er så hjælpeløse og er klart det perfekte bytte for et rovdyr.
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 574
???????????????????
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
jeg tror ikke han vil slå dem ihjel. tror bare han beskytter sig selv.
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 574
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 9 Katte: 6 Emner: 75 Svar: 216
Nu er killingen 14 dage gammel og alle får lov til at undersøge killingen nu. Missemor er helt rolig nu.
Hjælp - Han hvæser af killingerne.