1.259 visninger
|
Oprettet:
hvor langt er hun henne? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en hunkat som er gravid for første gang. Jeg har fået at vide de går i ca. 60 dag +/- fra undfangelse til fødsel.
MEN MEN MEN, da vi her snakker om et regulært "uheld" så ved jeg ikke præcis hvornår hun skal føde og hvor langt hun så er henne.
Ud over hun er pæn tyk og ufattelig irriteret på vores 6 måneder kastrat samt at hun har fået store dievorter, er der så nogen der evt. kender til andre tegn der fortæller eller hjælper os til at vide ca. hvor langt hun er henne eller hvordan vi evt. kan pejle os ind på hvornår hun evt. føder???
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Ved du ikke, hvornår hun har været i løbetid?
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 32 Svar: 253
feb 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 8
Til Mega: nej vi ved nemlig ikke for hun har aldrig givet udtryk for det. Hun er nu ca. 1½ år gammel og jeg forventede egentlig en løbetid sidste sommer/efterår. Men der har intet været der har tydet på løbetid overhovedet. Jeg fik så at vide, at det var heller ikke alle katte der lod sig mærke med, specielt unge katte. Og jeg planlagde så at hun skulle neutraliseres snart, men var jo så åbenbart for langsom...
Til Camilla: Den grønne prop... kan det måske sammenlignes lidt med slimprop som man kender det fra mennesker?
Til Krista N: vildt nok... så er der sikkert lang tid endnu, for hun er virkelig gal på ham. Hun knurre meget hvis han kommer inden for en radius af næsten 2 meter... hold da op....
Men tak alle 3.
Hilsen
Helle og Mille
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 15
Hun ligger mest i fødekassen eller på gulvet.
Hun knider sig op af alt ting.
Man kan tydelig se og mærke killingerne i maven.
Hun slikker sig konstant. Det er de tegn min pige viser sig og så ved jeg at når hun gør de ting er der kun et par dage til fødselen sker.
feb 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 8
Fødekassen lavede jeg for et par uger siden, men hun virker ikke vildt begejstret for den. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om hun foretrækker den står et afsides sted eller midt i centrum af huset. Når den har stået blandt os andre, så er den altid optaget af den unge kat.
Men tak for svaret Anette.
hvor langt er hun henne?