{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Hvordan ser I om jeres kat er drægtig? {{forumTopicSubject}}

tænker også på om jeres katte forandre sig eller om I ikke kan se de store forandringer?
Min kan er nemlig blevet parret for næsten tre uger siden og jeg kan umiddelbart ikke se nogle forandringer, ikke andet end at hun måske er blevet lidt mere "mor" syg end hun plejer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ser I om jeres kat er drægtig?
  • #1   4. mar 2009 Efter ca 18-20 dage skal den miste pels omkring patterne og de vil blive mere rødlige, ca 4uger inde i graviditeten vil en erfaren opdrætter eller dyrlæge kunne mærke fostrene i maven

• #2   4. mar 2009 Okay jeg har prøvet og kigge om hendes brystvorter har ændret farve, men det er meget svært for hun hader at blive rørt på maven, jeg nåede lige at se én brystvorte i går men der var ingen farveændringer.

• #4   4. mar 2009 Jeg kan via privat mail sende 1 eller 2 billed af nogle *røde patter* på 21 dagen af en *misse* graviditet.
    Så ved du ihvertfald hvad det er du skal kigge efter.

P.S. Hvis missen ikke vil ha du røre hendes mavse, så nøj´s med at puste i pelsen på mavsen. På den måde kan man nemmere komme til at se *babser* på misser der hurtig bliver sur eller fornærmet (over vores *underlige og pludselige* interesse )

• #5   4. mar 2009 Tusind tak for jeres svar, det med vægten var en god idé:-)
    DK Krammedyret du må meget gerne sende nogle billeder, min mail er: mouster88@hotmail.com

Så vil jeg prøve at se om jeg kan puste hårene lidt væk:-)

-på forhånd tak:)

Kommentér på:
Hvordan ser I om jeres kat er drægtig?

Annonce