{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

udbyde Chester til avl -hvem og hvorda {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo fået mig en fertil british shorthair dreng hjem fra slovakiet. han er 6 mdr. han har tavle og er to gange ex og har en nom bis. Han er creme blotched og en stor flot dreng

han har det dejligste sind og min lillebror og hans kone er vilde med ham. Derfor havde jeg tænkt om man kunne udbyde ham til avl (med tavle hos en opdrætter jeg er 100 % tryg ved, da det er "mine" killinger hun skal have)
i bytte for en dejlig brite killing til min lillebror.

Jeg har fået lov fra opdrætter, hun så faktisk gerne at han blev brugt i Danmark så hendes gener kunne komme til udlandet og på den måde styrke racen.

Er jeg helt ude i hampen?

og hvad skal der til for at han kan bruges i avl hos et registreret opdræt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udbyde Chester til avl -hvem og hvorda
  • #1   2. dec 2008 han er to gange ex1 var det jeg ville sige smiley

• #3   3. dec 2008 Jeg vil have det skal være hos registreret opdræt og jeg vil gerne komme på besøg inden jeg beslutter om det skal være der. jeg bor i københavn. men hvis hun bliver opdrætter og jeg kan lide hende og hendes ideer om opdræt så kan hun sagtens. jeg er lidt kræsen, da jeg jo skal have killing derfra til min bror.

men tester for HCM og PKD, super det skal jeg lige have ordnet.

Nej han er ikke klar til avl endnu han er 6 mdr..der går nok et halvt års tid før der er noegt at komme efter hvis man skal dømme efter hans halv søskende fra sidste år.

• #5   3. dec 2008 Du skal bruge lidt tid på at sætte dig ind i hvad Britte-opdrættere er "for nogen" heroppe i Danmark - besøge dem, gå på udstilling mv.

Personligt ville jeg ikke annoncere ham til avl - men ville gå og lure og finde den helt rigtige opdrætter og så tilbyde - evt. med det formål at selv få en killing.

Der er altid en risiko ved at tage katte ind fra et andet katteri - man kan få utrolig mange IKKE spændende ting ind - derfor ville jeg hvis jeg var dig ikke udbyde - men selv selektere:-) DU har jo noget der kan være spændede for andre - så du kan sagtens tillade dig selv at vælge:-)

Britte klubben - det er en rigtig god ide' - som allerede nævnt.

Negativt: måske, ærligt: helt bestemt, fornuftigt:i mine øjne ja

• #6   3. dec 2008 tak for de gode råd. Han skal altså testes og jeg skal melde mig ind i brite klubben og så skal jeg være selektiv.

er der noget omkring udstillingsresultater han skal have opnået? synes jeg jeg har hørt noget om.

• #7   3. dec 2008 Hvis du mener om han skal opnå et eller andet udstillingsresultat for at producere killinger er svaret nej. Nogen vil så selv gerne have en titel på katten der så kommer på afkommets stamtavler.

Kommentér på:
udbyde Chester til avl -hvem og hvorda

Annonce