udbyde Chester til avl -hvem og hvorda {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo fået mig en fertil british shorthair dreng hjem fra slovakiet. han er 6 mdr. han har tavle og er to gange ex og har en nom bis. Han er creme blotched og en stor flot dreng
han har det dejligste sind og min lillebror og hans kone er vilde med ham. Derfor havde jeg tænkt om man kunne udbyde ham til avl (med tavle hos en opdrætter jeg er 100 % tryg ved, da det er "mine" killinger hun skal have)
i bytte for en dejlig brite killing til min lillebror.
Jeg har fået lov fra opdrætter, hun så faktisk gerne at han blev brugt i Danmark så hendes gener kunne komme til udlandet og på den måde styrke racen.
Er jeg helt ude i hampen?
og hvad skal der til for at han kan bruges i avl hos et registreret opdræt?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
okt 2007
men tester for HCM og PKD, super det skal jeg lige have ordnet.
Nej han er ikke klar til avl endnu han er 6 mdr..der går nok et halvt års tid før der er noegt at komme efter hvis man skal dømme efter hans halv søskende fra sidste år.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.016
Personligt ville jeg ikke annoncere ham til avl - men ville gå og lure og finde den helt rigtige opdrætter og så tilbyde - evt. med det formål at selv få en killing.
Der er altid en risiko ved at tage katte ind fra et andet katteri - man kan få utrolig mange IKKE spændende ting ind - derfor ville jeg hvis jeg var dig ikke udbyde - men selv selektere:-) DU har jo noget der kan være spændede for andre - så du kan sagtens tillade dig selv at vælge:-)
Britte klubben - det er en rigtig god ide' - som allerede nævnt.
Negativt: måske, ærligt: helt bestemt, fornuftigt:i mine øjne ja
okt 2007
er der noget omkring udstillingsresultater han skal have opnået? synes jeg jeg har hørt noget om.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.016
udbyde Chester til avl -hvem og hvorda