{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Hvorfor kasterer {{forumTopicSubject}}

Jeg har fuldstændig forelsket mig i racen hellig birma. Og jeg har kigget på mange annocer. Ikke fordi jeg skal købe en nu, men vil gerne på et tidspukt.
Der er dog en ting jeg ikke forstår og det er hvorfor er alle killingerne enten steriliseret eller kasteret inden man kan købe dem.
Jeg vil gerne have en lille hunmis og jeg vil gerne have en jeg kan få en kuld killinger på.
Er grunden bare prisen. Eller er det fordi at de ikke egner sig til avl.
Håber nogle kan svarer mig.
Knus Anja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kasterer
  • #1   22. nov 2008 Tak for jeres svar. Jeg vil selvfølig ikke lave blandingskillinger. Men puha sikke en masse regler der er imkring det.
    Det er vist noget jeg skal overveje noget mere.

• #2   22. nov 2008 Jeg neutraliserer mine dyr fordi det er bedre for katten, den komemr sig hurtigere som killing, og den nye ejer - og jeg tager den lille risiko der er forbundet med det. Deudover får jeg det billigere hos dyrlægen hviket kommer den nye ejer til gode.

Meget få kan købe en kat til avl af mig - mine holdninger om fornuftig avl er besværlig og langsommelig - ikke ret mange har lyst til at være med på den vogn, heldigvis:-))

• #3   22. nov 2008 Nu har jeg så valgt og gøre det på mine gammeldags siammeser som er uden tavle, jeg gør det fordi de ikke skal havne i de forkerte hænder, de skal ikke misbruges til avl. Så er jeg også sikker på det er gjort.

Kommentér på:
Hvorfor kasterer

Annonce