til katteopdrætter :o) til katteopdrætter :o)
ja jeg har jo mit første kuld til salg nu, jeg har min mentor til at hjælpe mig men hun har jo også sit at se til så spørg lige her.
der er jo en masse spørgsmål man spørg den mulige killingekøber om, problemet er at tit så bliver jeg så optaget af at fortælle om den killing de spørg til, at jeg helt glemmer at spørge dem om spørgsmål, så når jeg taler medmin mentor spørg hun, jamen hvor bor de så osv og så står jeg øhh ups det glemte jeg at spørge om.
hvad plejer i at stille at spørgsmål til dem der ringer og viser interesse på jeres killinger???
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 126
1. Om der er børn i hjemmet, og hvis der er, om de er tjekket for allergi.
2. Andre dyr
3. Inde eller ude kat
4. Hvilket foder de havde tænkt at fodre med da jeg mener det er vigtigt at fodre med kvalitetsfoder
5. Avl, og i såfald hvilken slags avl
6. Jeg ville kræve at se hjemmet
Hmm... tænke, tænke....
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
og så om katten skal være inde eller ude.
men rigtig gode spørgsmål dem får jeg skrevet på, skal ha det skrevet ned ellers glemmer jeg det desværre :o)
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 126
okt 2006
okt 2006
jeg har også norsk skovkat, ja jeg har også skrevet på min hjemmeside at ja man skal tjekke om man må ha dyr og at man skal være 100% eninge hvis man som par køber kat så man ikke ender med at blive uvenner over det og så ender det med katten skal flytte. men ja måske skal jeg spørge alligevel for hvis de nu ikke har været forbi min hjemmeside :o)
jeg skriver i kontrakten at jeg har førsteret hvis katten skal sælges uanset grunden.
ang det med bytteret hvorfor har man det, altså man har jeg besluttet sig godt om grudigt ide ma køber eller? eller er det hvis de ikke enes med deres andenkat (hvis de har en) eller hvad bruger man det bytteret til
okt 2006
jeg kan huske, tror måske det var dig lis der var inde på det, ang med bod på en kontrakt osv, jeg bruger den fra felis danica, hvor står jeg hvis de ikke overholder vores aftale?
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 72 Svar: 573
Jeg syntes ret ofte, at kunne høre ret hurtigt i samtalen om , det er mennesker jeg ønsker at sende en killing hen til.....
Men ellers spørger jeg til hvad de ved om racen, fodder, sygdomme ect.
hvilke forholde de har tænkt sig at katten skal leve under....jeg er blevet ringet op af fold som mener at de sagtens kan lære en mainecoon ikke at ligge i møblerne, men kun på et bestemt tæppe ect.
Har de løbegår...skal katten udelukknede være inde...i såfald...hvilke aktivitetsmuligheder har de da for at katten kan blive kruttet af og få brugt sine muskler, led og legelyst.
Deres alder....Har de børn...påtænker de at få barn inden for det nærmeste....
har de andre dyr...i såfald hvilket...og færdes den frit uden for...er den vaccineret mv....og påtænker de i fremtiden af få flere dyre...og hvilke...
Ønsker de at udstille...eller er det udelukkende til kæl....
Må de have dyr, hvor de bor......
ect. ect...
anna
til katteopdrætter :o)