Øøøøøvvv, falsk drægtighed... :-( {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger, bliver jeg efterhånden mere og mere overbevist om, at min skønne Gøj, som, jeg ellers troede, skulle have killinger her i midten af oktober, i virkeligheden blot er falsk drægtig. Øv, øv, øv! Hun er slet ikke rund om maven, og selv om hun har lyserøde "dutter" og ikke har været i løbetid siden parringen, viser hun absolut INGEN andre tegn på drægtighed, og hun er heller ikke vokset spor om maven.
Jeg havde ellers glædet mig sådan til små, runde, blåøjede bimselinger...
Ja, undskyld, der er ikke noget egentligt spørgsmål i dette indlæg... det er vist mere et spørgsmål om, at jeg lige har brug for at få lidt luft for min frustration. Så jeg håber, I vil bære over med mig... *rødmer*
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
håber da at der bare er en lille bitte bimse som gemmer sig godt :o)
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
jun 2008
Følger: 1 Svar: 53
Hun kan jo få en enkelt??
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 8 Emner: 72 Svar: 573
anna
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
Jeg må vist lige forbi min "Politikens Kattebog" og have slået op, hvornår det nu helt præcist er, missemor normalt lægger mælk ned, og hvornår man kan forvente at mærke liv, hvis der er gevinst... Det er lidt pinligt, egentlig, men kuldet er kun mit 4. i alt, og det er godt og vel 1½ år siden, der sidst var birmakillinger i huset, så en "brush up" skader vist ikke.
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
hvis du intaster datoerne står der dag for dag hvad der sker med katten :o)
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.642
Synd med gøjen, Louise, hun må have en tur mere......
Øøøøøvvv, falsk drægtighed... :-(