{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.096 visninger | Oprettet:

Killinger, dyrlæge undersøgelse {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Det går fint med Musses killinger, de vokser fint.. Og hun passer alle 6 fint!
..Jeg har lige talt med dyrlægen for at få priser på helbredsundersøgelse og vaccine af killinger, det koster ca 3000 kr for hele kuldet.. dvs. ca 500 kr pr. stk.
-Er den pris ok?
Jeg påtænker at sælge Musses killinger til ca. 2000 kr pr stk (maine coon / norsk skovkat)..

De vil som 12 ugers være passet med orme kur (to gange iflg. dyrlæge)
være vænnet til bad, og pelspleje..
Være vænnet til at bruge katte bakke..
De vil bo inde i huset sammen med os (med to børn.. og hunde)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger, dyrlæge undersøgelse
  • #1   11. sep 2008 Jeg synes du skulle få killingerne neutraliseret når de alligevel skal vaccineres og sundhedstjekkes.

Så er det jo også billigere jo mere du samler sammen.

Hvad du skal tage for dem, må du jo selv om, men jeg ville ikke give 2000,-kr. for en blandingskat der ikke er gjort mere ved end en vaccination.

Hilsen Dorte og de 20 nussemisser (endnu)

• #2   11. sep 2008 Jeg synes nok, prisen er i overkanten.
    For ca. 800 pr. stk. (ved mængderabat) vil jeg få seks killinger både vaccineret, øremærket + registreret og neutraliseret samt udfærdiget sundhedsbog.

• #3   11. sep 2008 *mega* det lyder dælme billigt.. hvor henne i landet er de priser? (vores er ved Nyborg)

• #4   11. sep 2008 Ja mega det er da vildt så billigt du kan få det. Du får det til langt under det halve af hva jeg kan.

• #5   11. sep 2008 sys det er en god ide og få gjord
    men er 2000 ik lige i overkanten for en blanding for det er det jo...!!

• #6   11. sep 2008 Lis det gør det heller ikke bedre at dyrlægen lige har sat priserne op, troede man fik mere rabat end man gør, så derfor er vores killinger så dyre.. desværre. Men var ikke klar over fyn var dyre end andre steder.

• #7   11. sep 2008 ved den dyrlæge jeg plejer at bruge skulle de ha lidt over 3000 for 3 killinger...
    så syntes det er en fin pris.
    men som nogen siger altså så syntes jeg at 2000 er lidt meget. men ok folk bestemmer jo selv om de vil købe, hvis bare du husker at gøre dem obs på det er en blanding så må de jo selvom om de vil give det antal kr for dem.

• #8   11. sep 2008 Vildt så meget forskel der er.!!!!!!

• #9   11. sep 2008 ja hvor bor alle de billige dyrlæger henne hehe:o)

kender en der har boet her i odense, der avler hunde, de har prøvet 2 gange at få kejsersnit som koster 10.000 pr gang.
    nu er de flyttet til jylland og de er superglade for deres dyrlæge, rigtig dygtig osv og så skulle de desværre have kejsersnit det kostede 4000. hold op en forskel der kan være

• #10   11. sep 2008 Anita, forskellen ved dig, er altså chippen, den er dyrere end øretattoo.

Selve øretatoveringen koster jo ikke noget, for dyrlægen i indkøb, men det gør chippen jo.

Så det er de 200 det er dyrere for dig. (altså hvis du tager jydeprisen.

Hilsen Dorte og de 20 nussemisser (endnu)

• #11   11. sep 2008 Hvis du Kan få det 1000 billigere i Jylland, for chip-vaccination og neutralisering, så giver det da efter min bedste hovedregning 6000, altså 1000 pr. killing.

Og da chippen er ca. 200-300 dyrere end en øretattoo, så kan du jo tatovere, og så er du nede på samme pris som Hanne (Mega)

Jeg aner ikke hvad det koster, da jeg ikke får killinger, da alle mine dyr er neutraliserede.

Men jeg har 4 katte der ikke er øretatoverede.

Det skal jeg have gjort inden længe ( én skal lige tage lidt mere på inden narkosen), og det kommer til at koste ca. 1000,- med alt.

Og det er så her i det Mørke Sønderjylland.

Hilsen Dorte og de snart 22 nussemisser.

• #12   12. sep 2008 Hmmm!
    Jeg tager 4.000 kr. for en kæle-killing (med stambog og sundhedsbog), og så er den færdigvaccineret, chippet + registreret samt neutraliseret.
    Ved køb af to gives mængderabat på 1.000 kr. (sælger nemlig ikke en killing som alene-kat).

Kommentér på:
Killinger, dyrlæge undersøgelse

Annonce