Så er det snart killinge tid :) {{forumTopicSubject}}
Ja sidst juli månede opdagede jeg at min lille Gismo var med killinger... Hun var begyndt at få store patter og en lille mave... Og det er på vokses siden hehe... I lørdages mærkede min veninde så at der var liv der inde... De var helt vilde. Jeg har ikk lige lagt mærke til det før den da... Og nu kan jeg ikk lade vær med at mærke efter dem hehe...
Hun laver heller ikk andet end at ligge i sin fødekasse som jeg har lavet til hende, så det er da dejligt hvis hun vil føde i den...
Der er engang imellem her til aften og igår at hun har lavet sådan nogle små hop agtig mens hun sover.. Er det fordi hun drømmer eller kan det være veer (staves)???
Uhh jeg glæder mig... Jeg har ingen anelse om hvornår hun blev parret så ved ikk præsis hvornår jeg ca kan regne med at der komme små killinger...
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Du kan virkelig se det, når knurhårende vender fremad rettet. SÅ presser hun til ;D
Tillykke med små misser, det bliver da hyggeligt. Du kan jo altid skrive hvis du har brug for hjælp, der er det jo dejligt med sådan et forum
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 41
Så er det snart killinge tid :)