{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunkat i løb
  • #1   17. jul 2008 Cecilie : Man burde ikke være i tvivl når de er i løb . Havde en Norsk skovkat engang, hun sagde ikke et kvæk, men når hun kom i løb, lød hun som et lille barn der brokkede sig . smiley Når man rørte hende, så blev hun helt elektrisk .

• #2   17. jul 2008 Jeg er nu også i tvivl om min overhovedet har været i løbetid, burde hun, da hun er 6 måneder. Jeg havde mistanke til det på et tidspunkt, men hun var ikke sådan ultra kælen, lå og gned sig. Kun lidt miaver. Ved stadig ikke idag om det var hendes løbetid:)

• #3   17. jul 2008 hun er altid kælen som en magnet bare man sætter sig eller går så følger hun efter for at blive kælet med:)

hun miaver ikk og smider sig heller ikk på gulvet, hun har været lidt hyper igår og idag, så er i tvivl om det er nu hun er det (har altid kun haft hankatte)

hun er 12 mdr i næste månede, så vil godt have tid til at finde den rigtige han misser til hende, derfor spørger jeg nu, da jeg har hørt at det skal være imellem hun er 1 1/2 år og 2 år

Kommentér på:
hunkat i løb

Annonce