{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Juno update . {{forumTopicSubject}}

Ja . Var ikke lige klar over hvor dette indlæg skulle oprettes, så nu blev det lige her .
Juno er ved at være rigtig stor synes jeg . Hun har fået en ordentlig stor mave, der buler smukt ud til hver side . Efter hvad jeg har beregnet mig til, skal hun føde omkring d. 31 i denne måned . Så dvs. hun har omkring 23 dage endnu . Men synes jeg bare lyder af meget, når hun allerede er blevet så stor ? Har jeg regnet helt forkert ? smiley

Bortset fra det, tror jeg selv Juno er ved at glæde sig til at killingerne kommer ud . Man kan ligesom se på hende at den store mave er begyndt at irritere hende lidt . smiley Hun ligger altid ned efterhånden (hun plejer at sidde meget i vinduet og kigge ud) . Men efter maven er kommet, gider hun ikke rigtig sidde ned . Men ser nu sjovt ud når hun gør . Hun ligner en der sidder i siddende frøstilling, fordi maven irriterer hendes bagben . smiley Stakkels min lille pige .

Og så sover hun hele tiden . Konstant . Hun står kun lige op når hun skal på bakken, skal spise, og skal ligge sig op til sin moar, så jeg kan holde på hendes mave .

Men hvor er hun stolt . Stoltheden lyser ud af hende . (Tror jeg i hvert fald . Min veninde mener jeg er tosset når jeg siger det :D)

Nåhmen . De to gravide piger her i huset, har det i hvert fald super ! Vi hygger os, nu hvor jeg har ferie og har tid til rigtig at nusser om både hende og mig selv .

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Juno update .

Annonce