{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kravlegård?
  • #1   8. jul 2008 En hvalpegård er ganske udmærket;-)

• #2   8. jul 2008 jeg har en der er købt til hvalpe, den står sådan ind til væggen, så står fødekassen nede i, over i hjørnet, så er der et lagn som underlag så de ik glider, så har de et kradsetræ (men kun pga der er en hule i bunden) så får de mad, vand og kattebakke ind når den tid kommer.
    har dækket den ene side med et lagn sådan så de ikke har det helt store udsyn endnu, for inden jeg gjorde det brokkede de sig en del, så satte jeg det op så følte de sig mere trygge åbenbart :o)

• #3   8. jul 2008 Ok... Tilbudet er der desværre ikke mere... Den nye tilbudsavis kommer i uge 31 smiley Men dem vil jeg kigge videre på... Er der nogen der har prøvet/set/oplevet andre slags, f.eks. den fra Unimati?

• #4   8. jul 2008 Eller er hvalpegårdene bare sagen? smiley

• #5   8. jul 2008 Super! Jamen så siger jeg tak for svarene og linket. Det må jeg have, hvis jeg ellers ikke kan få kæresten til at have en lille handyman i maven smiley

• #6   13. jul 2008 vi har så selv lavet en killingegård. vi har skåret nogle plader 60x 60 spånplader og sætter dem sammen med nogle lige beslag og så er det bare at lave den så stor som du ønsker. Vores kravlegård er 2,5m x 2,5m. det er passende størrelse så kan både fødekassen være der plus at vi kan sidde dernede uden at være ved at sætte os på dem:-) vi fik 5 killinger sidst og vi var meget glade for størrelsen.

held og lykke

Kommentér på:
Kravlegård?

Annonce