føde mens hun putter med hankattene??? føde mens hun putter med hankattene???
Okey, det er lidt underligt det her. Min kats mave sparker temmelig meget, så nu synes jeg det var på tide at flytte hende ind i køkkenet, som er gjort fuldstændig rent. og der er lagt dyner tæpper og kurve og alt muligt ind til hende så hun kan føde lige hvor hun ha lyst. men hun blev rigtig hidsig og vrælede af mig indtil jeg åbnede døren igen og så sprang hun ud og hoppede op i hankattenes kurv, hvor begge hanner lå og sov. og nu har hun lagt sig der. (de er inde katte og de ligger altid sammen) Jamen vil hun føde der?? der er stadig en uge til, men hun sku gerne ha lidt tid til at vænne sig til køkkenet som fødested. men når de feks skal spise, så blir hunkatten rigtig hidsig og hankattene må ikke få noget at spise. men hvorfor vil hun så helt vildt gerne ligge sammen med dem. og vil i ikke også tro at det er hendes måde at fortælle at hun VIL føde der?? en anden ting er, hvor meget mælk skal der komme ud af hende nu?
jul 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 56
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
jeg havde en fødekasse i soveværelset. min hunkat hentede mig da hun skulle føde og gik i kassen. hun ønskede ikke min hankat i nærheden efter fødslen og blev isoleret fra ham de næste tre uger for at skabe ro.
føde mens hun putter med hankattene???