{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Colorpoint + bicolor(en gang til)
  • #1   6. jul 2008 pas.
    jeg troede dog ikke man krydsede overhovedet andet end forat give lidt nyt blod til colorpointen

• #2   6. jul 2008 hej..

du må ikke parre dem, da de killinger der kommer ikke er en godkendt farve... man kan nemlig ikke se om det er en bicolour der "bare" har aftegninger som colour point, eller omvendt

colour point parres med fuldfarvet eller med en colour point..

men hvis der ikke er stamtavle .kan man jo gøre som man vil... men vil da ikke anbeg´fale det..

sanne

• #3   6. jul 2008 Det jeg mener er ikke at parre en colorpoint men en colorpoint carrier. Altså en sikker carrier, cpc, er jo en perser med en colorpoint forælder, men som ikke selv er colorpoint. Med en colorpoint har denne jo så selv 75% chance for at få colorpoint afkom. Hvis man ikke parrer sådan en kat med en colorpoint, men en ensfarvet, så vil disse afkom have 25% chance for at give CP afkom med en CP. De næste vil vel så have 12.5%... Kan man aldrig parre nogle af disse afkom med bicolor perser?

Det er ikke fordi jeg er helt vild efter at gøre det som sådan, der er bare mange gode katte i choko og lilla, som jeg synes er meget spændende, som er cp. Men jeg er pt. mest til bicolor, og så er det jo svært hvis man aldrig nogensinde må krydse. Men ikke umuligt selvfølgelig

• #4   6. jul 2008 min tortie pige sunshine er cp bære, og må ikke parres med en bi-colour..

men jeg tror ikke du kan det du vil.. lige meget hvor mange gerneationer du venter.. en cp bære vil altid være en cp bære..også selvom chancen kun er 1 %

Sanne

• #5   7. jul 2008 Men nogle, for ikke at sige mange af afkommene vil jo få 0% anlæg for cp, altså når man krydser ud? Ved godt at jeg hænger mig i petitesser nu, og at det er forbudt, smiley prøver bare at forstå alting.

Kommentér på:
Colorpoint + bicolor(en gang til)

Annonce