{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske små poly killinger i nat...:-)
  • #1   12. jun 2008 Plejer de da ikk altid at søge rede.. er stadig ny såå bær over med mig.. Men glæder mig da til at se hvis der sker noget i nat.. er oppe lidt endnu - sådan er det når man er en natteravn..

• #2   12. jun 2008 Anna - Wow hvor er det spændende.. Det er ikke mere end en times tid siden jeg tænkte på jer, og på at skrive hvordan det går.

• #3   12. jun 2008 Næh, ret meget søvn bliver det nok ikke til smiley
    Men hun venter nok til i morgen og føder, MENS du lige må have ½ time på øjet.
    Det med manglende interesse for fødekasse o.lign. har jeg oplevet før, men tro mig, hun har sikkert bestemt sig for, hvor det skal være.
    Du ved det bare ikke.

Pøj, pøj

PS: Min underskrift på andre fora er også Natravnen

• #4   12. jun 2008 så må du frem med kanden eller tage chancen og få sovet lidt evt. sætte uret hvis du skulle sove over dig.. *S*

• #5   12. jun 2008 Kom der killinger i nat?

Jeg har hunkatte der først interesserer sig for fødekassen 10 min inden fødslen går igang og hunkatte der interesserer sig for den i uger op til fødslen. og jeg har ikke oplevet det har indflydelse på deres mødreegenskaber hvornår de har søgt et sted at føde. Så jeg bruger det ikke som et tegn på forestående fødsler.

• #6   12. jun 2008 Hejsa alle...

Hun var en snyde fis.....men vågen formåede hun da at holde mig - med sin vandren frem og tilbage - op i min seng - ned igen - op i min seng for at nippe mig i næsen - ælte dynen og slikke mig på kinden...nej sove skulle jeg da ikke.....
    termin i dag....:-)

Hendes mor var også en snyde fis....hun gik først til fødekassen kort før hun skulle føde...og fødekassen var i bunden af skabet smiley
    anna....som nu vandre frem og tilbage og gaber højlydt...

• #7   12. jun 2008 Ha ha, hun er fin, dejligt med opmærksomhed en hel nat:)). Spændende om der sker noget i dag, men hendes uro tyder på det.

• #8   12. jun 2008 Hvad er termin?
    Husk, de kan gå 72 dage, men som sagt, læg dig til at sove, så føder hun nok :-)))))

• #9   12. jun 2008 hejsa...

Ja py ha...der er langt til 72. dagen....hendes mor gik også dage over termin...og var ganske uberørt....mon det ligger til linjen smiley
    anna

• #10   12. jun 2008 Tja mon ik det ligger lidt i linjerne.. ved det ikk men kunne da forstille mig det.. Ihvertfald på min pige så er det meget normalt de får store kuld så er bange for jeg godt kan vente mig hehe..

• #11   12. jun 2008 Tænk også over, at katte, som normalt bliver parret over flere dage, ikke altid har ægløsning ved første parring.
    Dertil kommer, at ægløsningen først foregår ca. 24 timer efter parringen, og befrugtningen af ægget finder sted ca. 10-18 timer senere igen.

• #12   12. jun 2008 hejsa igen....hun blev kun parret over to dage - da hun trækker gevaldigt under parringen - og det giver bidesår i nakken.
    termins dato idag er udregnet - som dagen efter første parring....

Men der er intet at se idag....tror hun lader op - for hun sover en del...anna

Kommentér på:
måske små poly killinger i nat...:-)

Annonce