{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

hvad kan jeg gøre {{forumTopicSubject}}

hej alle bruger at kg.
jeg har "købt" en maine coon han (artur) hvor sælger skal have en killing for ham men problemet er det at han skider i min seng hvad kan jeg gøre kan jeg gøre noget ved problemet?
kan jeg levere ham tilbage uden at hun kan stille krav til en killing? på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad kan jeg gøre
  • #1   2. jun 2008 du kan godt leverer ham tibage til opdrætter..
    Der er altid problemer med fertile dyr. Han katte strinter (tisser) nogle gange over alt og derfor er de meget sværer at have.

Men det med at han skider kan være fordi at du mangler kattebakker, at kattebakkerne ikke er rene nok eller at der ikke er grus nok i bakkerne

• #2   2. jun 2008 jeg har tre bakker og har 2 indekatte de 2 huskatte bruger ikke bakek de piver når de skal ud og besørge så jeg mener at to bakker til to katte er rigeligt

• #3   2. jun 2008 tre bakker

• #4   2. jun 2008 jamen lukker jeg til soveværelset gør han det i køkkenet eller i stuen og jeg er ikke så begejstret for det må jeg sige

• #5   2. jun 2008 Du kan ikke rigtig undgå at hankatten marker sig for det er en del af deres natur..

Så jeg er ked af at sige det, men hvis ikke du kan finde dig i det så synes jeg du skal aflevere ham tilbage eller be om tilladelse til at neutraliser ham.

• #6   2. jun 2008 forresen Helle A: det var rigtig godt formuleret

• #7   2. jun 2008 okey det er svært for han er sku søde undskyld jeg bander men det bare utrolig det er første gange jeg har oplevet noget lignende de ti alm. huskatte jeg har er heller ikke neutraliseret de har aldrig gjort det

• #8   2. jun 2008 to og ikk ti gg

• #9   2. jun 2008 Hvordan fungerer han i flokken?

Og hvor lang tid har du haft ham?

Jeg tænker nemlig at han også kan være stresset, nervøs og det er en af grunden til at han skider div. steder....
    Måske du skulle prøve at købe feliway til stikkontakten, for at se om det hjælper!

• #10   2. jun 2008 JEg ville også skynde mig at neutralisere de 2 andre hanner, han kan jo føler sig truet af dem, de er jo konkurenter.

Og hvis de går ude, render de også rundt og parre en masse hunkatte og det er da heller ikke så smart.

• #11   2. jun 2008 hej Maria
    Efter min mening skal du ikke bare finde dig i at han skider i din seng for det er noget,undskyld sproget,forbandet svineri.. Snak med din dyrlæge og find ud af om det i det hele taget hjælper at kastrere,det kan jo være at han ganske enkelt bare er urenlig..Som jeg forstår det er det lort han laver og ikke strinter??
    Jeg har en hunkat som er kastrat hun havde det med både at skide og tisse indenfor i hjørner sofa og senge og det var selvom vi ikke havde andet end de katte hun var vokset op med..Hun har affundet sig med at hun bor udenfor dvs hun har valgt at hun vil være udenfor.. Nu træder jeg nok nogen over tæerne,og jeg undskylde mange gange på forhånd.

Desuden er det jo sådan at det er "opdrætter" der hjælper katten på vej mht renlighed så mit bud er at nok ikke har haft optimale forhold de første 12 uger..Bare min mening.. Den har jo ikke nogen stamtavle og endnu engang du skal ikke affinde dig med at den skider alle steder når der er 3 kattebakker til 2 katte..

• #12   2. jun 2008 nej vel anita jeg synes også det er for meget

• #13   2. jun 2008 de to andre hanner er her næsten ikke de er inde/ude katte de kommer og spiser og så går de igen og artur er bossen i hjemmet det har de fået afklaret

Kommentér på:
hvad kan jeg gøre

Annonce