{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Killingers første måltid.. hmmm ?? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har nogle gode lækre opskrifter, til killinger, når de skal smage deres første faste måltid.

Har prøvet med killinger før, men det er ungefär 20 år siden... og opskrifter siger torskerogn og fløde... i katte bogen... men der må der være noget mere lækkert... smiler

tun er dog udelukket, da vi kan se hver gang Domino har fået det, har hun fået knopper på ryggen, så det skal de ikke have.. smiler

Venter spændt, på sunde, friske dejlige opskrifter... smiler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • I need a certified electrician to fix my socket where the stove is to be connected. 1.250 kr.
  • Opsætning af fjernsyn 550 kr.
  • TV2 kanaler virker ikke 1.149 kr.
  • Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Handyman - boreopgave (gardinstænger, hylder) 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killingers første måltid.. hmmm ??
  • #1   16. maj 2008 er der slet ikke nogen ????

• #2   16. maj 2008 Kogt sejfilet most i eget vand, torskerogn og creme fraiche er et stort hit herhjemme, lødig vådkost til killinger, fx. Hills kitten, Nutro, etc. og det tørkost de har lyst til ved siden af, fx. RC Babycat til at starte med.
    Tun er generelt en dårlig ide pga. tungmetaller, så det frarådes at give tun ofte, da det er hård kost for nyrerne.

• #3   17. maj 2008 Hvis det er et af de allerførste måltider...så lave en sødmælksvælling.

Mine får det fra de 3 uger gamle.

Opvarm lidt økologisk sødmælk, og når det når kogepunktet jævnes det med lidt maizena. Killingerne elsker denne grød, som gives til dem med en lille ske.
    Mine killinger får også ret hurtigt tilbudt KMR på ske, eller fra pipette.

Men ellers torskerogn moset med kogende vand og kmr...guf
    Hytteost der er lunet i microovn er også sagen - og sammensætningsmæssigt er dette lige sagen for en lille killingemave.

Ovennævnte er begyndermad...senere får mine kogt fisk, kogt kylling, lunt friskhakket oksekød, Hill´s dåsefoder til killinger moset med cremefraise osv.

• #4   17. maj 2008 1000 tak, søde katteelskere.... smiler...

printer lige disse opskrifter ud... smiler...

Sofie >> ja, det med tunen tror jeg på... domino elsker det, men får det ikke mere, der må jo være noget om det... hvorfor skulle hun ellers få knopper på hele ryggen af tun?
    Det andet fisk vi har serveret for hende, har hun ingen knopper fået.... men det har heller ikke været dåsefisk...
    Hvad når man bruger torskerogn fra dåse, er det så det samme med tungmetaller?

• #5   17. maj 2008 Camilla - det er rigtigt, hytteost er super og de små elsker det, særligt når det er lunet i mikroen.

Kommentér på:
Killingers første måltid.. hmmm ??

Annonce