{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det bedste foder
  • #1   6. apr 2008 Sabrina...hvorfor skal hun have så meget forskelligt foder.....?

• #2   6. apr 2008 ja det har jeg godt tænkt på men jeg er hoppet helt fra (altså og bruge RC)

• #3   6. apr 2008 birthe: alle mine katte spiser dette foder pt nå men det er lidt en dum ide jeg har fået om at jeg tror at et foder er rigtig god til en tin og ja så har det nok os nogen magler som et andet foder så kan støtte op på, så i bund og grund er det mest for at de er dækket ind på alle led og kanter.
    og ja så er der os det at mine katte hurtig køre træt i deres tør foder så de kan godt li der lige kommer lidt nyt blandet i det de plejer og få :o)

• #4   6. apr 2008 OK tak skal du ha...

• #5   6. apr 2008 Mine killinger får da også en god blanding af tørfodre, da jeg tror, det er godt for flere ting - mindre kræsenhed og stærkere maver ved senere foderskifter.
    Jeg har brugt RC Queen én gang - det gør jeg ikke igen, for kattene ville ikke have det (allermindst hunkatten med killinger).

• #6   7. apr 2008 Babycat fra RC, og så kan damerne rigtig godt li Exigent. Exigent har vippet Sensible af pinden her i huset......

• #7   7. apr 2008 altså jeg bruger babycat fra Royal Canin så længe hunkatten er drægtig og har killinger. Men når killingerne begynder at blive lidt ældre (9-12 ugers alderen), giver jeg dem også killingfoder fra Hills. Killing fra Hill's er jo kun fra de er 3 mdr til 1 år, derfor giver jeg det ikke udelukkende når de er så små. Synes bare Babycat fra RC er så småt, og de udfordrer slet ikke deres tænder ved at tygge i det, så jeg vil gerne give dem lidt andet også, derfor blander jeg det. så vender maverne sig også til at få lidt blandet.

• #8   7. apr 2008 sissel light er nok ikke det bedste og give en drægtig kat.

• #9   7. apr 2008 en blanding af flere RC varianter, queen, persian kitten, exigent, hairball 34, og så får de selvfølgelig også kød/fisk og fjerkræ, hvad vi nu lige skal have den dag.......

• #10   7. apr 2008 Vi giver vores drægtige pige voksen foder og forskellige former for lødigt vådfoder lige pt., fordi hun bliver simpelthen tromle tyk af killingefoder, også selvom hun er drægtig.
    Det er utroligt vigtigt at de ikke er tykke når de skal føde, men når hun skal være diegivende, så får hun babycat. Så det kommer an på den individuelle kat, men generelt er det bedst at sikre sig de får killingefoder fx. sidste 3 uger af drægtigheden eller hvis de er lige lidt for små, så killingefoder, så snart man ved at hun er drægtig.

• #11   7. apr 2008 Og husk.....

Det tar min 6 mdr for at se, om et foder er godt. Så det nytter ik at skifte i vadestedet.....med mindre det er fra et skodfoder til et godt foder, så er al ændring til det bedre....

• #12   11. apr 2008 hej.. her i huset bruger jeg sanabell,alle mine katte kan lide det og de kan tåle det.. hill's vil de overhovedet ikke have noget md at gøre og diafarm er alt for små piller så det kaster de op af..Så længe de ikk er trætte af sanabell ser jeg ingen grund til at ændre på det..

Kommentér på:
det bedste foder

Annonce