1.191 visninger
|
Oprettet:
Killingesalg: 1 vs. 2. vacciner {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg læste lige Fifé's regler igennem her fornyelig i anden sammenhæng. Og faldt over paragraffen:
3.3.3 Killinger
Killinger må ikke overdrages til ny ejer (nyt hjem) før de er 12 uger gamle og er blevet fuldtud vaccineret mod Panleukopeni og katteinfluenza, med mindre andet anbefales af dyrlægen.
Hvad indebærer fuldtud vaccineret så for jer? 1 eller 2. gange grund vaccine? For som det er formuleret der, synes jeg det er lidt svært at gennemskue hvad der menes?
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Der venter du med at vacinerer til de er 12 uger og skal neutraliseres. Og når de så er 15-16 uger bliver de 2. gangs vaccineret og kan så flytte hjemmefra x antal dage efter? :o)
Men rart at læse jeres forståelse af den paragraf :o)
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 148
Mon ikke det er lige så individuelt, som der er små personligheder?
jan 2007
Men en pige fra Maj i år skal du nok ikke forvente går i løb før til forårret, hun har været for ung til at gå i løb i sommerhalvårret, hvorefter vinteren kommer hvor alt går i ro.
Jeg ved godt der er forskel på fertile racer/ gener, mange indenfor sølv går i dvale hele vinterhalvårret ;0)
jan 2007
Nej jeg nyder der er ro på hele vinteren, alle er hinandens bedste venner her hjemme, hankattene ligger i ske, tøserne ligger i klump og vasker hinanden, helt uden p-piller eller andet.
Meeeeen en gang imellem har jeg da været et skarn at ønske jeg kunne få et vinterkuld i fremtiden ;0))
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Killingesalg: 1 vs. 2. vacciner