{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

missemor forladt sin killing {{forumTopicSubject}}

nu får i historien fra starten... min kæreste lovede hans forældre at tage de 2 voksne katte med når han engang flyttede hjemmefra... ja nu er vi så flyttet sammen (han er flyttet hjemmefra) og vi er endelig kommet på plads så vi hentede kattene i går men i mellem tiden har de jo fået killinger fordi de ikk er steraliceret... øv men ikk noget og gøre ved... nå men til sagens kerne så hsr gizmo forladt sin killing som er fra den 13 maj og hun er bare kugle fed og mega hidsig og væser af alt og alle... vi er ret sikker på at hun er med killinger igen men hvad gør vi lige ved hendes killing snuggi.... den anden misse mor vil ikk tage hende til sig....

hva gør vi lige....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  missemor forladt sin killing
  • #1   23. jul 2007 hej..

    den burde godt kunne klare sig.. jeg haar nogen fra 7 maj og de spiser selv.. det bedste er at beholle den tl den min er 12 uger.. godt være mor er sur.. meeeen hun giver bestemt stdaig trykhed til den lille..

    Jeg synes i skal tage til dr. dyr og få neutraliseret mor mis, selv om hun er drægtig igen.. det er nok det bedste for alle .. Killinger så tæt ovenpå hinnanden er meget stressende, for en kat--

    mvh sanne


  • #2   23. jul 2007 hej

    vi har tid til steralition onsdag morgen kl 8.00 til begge misse mødre....2 voksne katte og 6 killinger er bare meget og holde øje med... er glad for at jeg har ferie i denne i uge...


  • #3   23. jul 2007 super godt at de bliver det alle sammen.. det er selvfølgelig trist med de sidste killinger skal aflives.. men hellere nu end missemor går fra dem, eller bliver syg.. hvad ved jeg.. der kan jo ske så meget...

    de små er måske lige små nok endnu.. mine er fra 7 maj, og de er først lige blevet neutraliseret i dag.. ellers var de for små..


  • #4   23. jul 2007 hvis gizmo er med killinger skal de aflives lige meget hvad... så kører vi dem til dyrlægen de dag de kommer til verden.... de er sværre og komme af med og vi har ikk plads til dem...

    vi har den ene killing fra den 19 maj og 5 fra den 9 juni så der er noget og se til.... det var tidligt dine blev det...


  • #5   23. jul 2007 ja de er 11uger.. det var det tidligste de ville gøre det.. det bedste for mor mis er at få dem fjernet nu.. så sætter hun ikke alle de der moderføelser i gang der kommer med en fødsel.. og en fødsel er ikke smertefri, og der er bestemt også store risici..

    så hvis din dyrlæge vil fjerne dem nu er det virkelig bedst for alle..

    HVor bor du henne i landet siden i ikke kan komme af med dem?

    de hitte børn jeg tager imod, sørger jeg for 2 vaccinationer, godt foder osv.. de koster 1000kr og alle er vilde med at købe dem...


Kommentér på:
missemor forladt sin killing

Annonce