{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

heidi s
heidi s
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

killing på 7 uger giderikke tørkost {{forumTopicSubject}}

hvad gør jeg vores lille killing vil kun have kogt kød og modermælkserstatning, han vil heller ikke have opblødet tørkost med kogt kød i, jeg har prøvet alt, han er vist lidt for sig selv men hold op han er sød en lille uldtot.
Og så går han kun på toilettet og laver stort en gang om ugen og der kommer en lang en ud på ca 6 cm det er vel heller ikke normalt ?
håber i kan hjælpe en nybegynder
hilsen Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killing på 7 uger giderikke tørkost
  • #1   31. maj 2007 hej..
    det er lige som min killing.. hun ville kun ha´sin mors mælk.. og i en alder af 12 uger,..

jeg kogte vand og heldte over tør kost ( babycat) og med lidt mælke pulver på toppen. Da hun ikke ville spise det, dyppede jeg hendes snude og sagde " der" .. det hjalp en del..

men nu er han kun 7 uger.. det skal nok komme.. men pas på med det menneskemad, de bliver afhængige af det
    knus

• #2   31. maj 2007 Hvilken slags tørkost bruger du?

• #3   31. maj 2007 kun 7 uger? Så håber jeg dælme du stadig har moderen smiley
    Et godt trick er at koge noget vand og hælde over. Ellers så prøv at blande det med lidt torskerogn. Min Burmilla spiser KUN tørfoder der er blandet op med vådkost eller noget fisk af en art.

• heidi s
    heidi s Tilmeldt:
    apr 2007

#4   31. maj 2007 jeg har købt alt killingefoder i prøvepakker der er i vores dyrehandler og vådfoder også men han syntes det er fælt *GG*
    jeg har moren men hun er stoppet med at give ham mad for nogle uger så han er på modermælkserstatning som han selv drikker af en skål, det fungere fint og han ved hvem der laver mad til ham. det ville bare være lidt lettere hvis han spiser noget tør kost

hilsen Heidi

• heidi s
    heidi s Tilmeldt:
    apr 2007

#5   31. maj 2007 vi har også en stor baby cat pakke som de store katte er vilde med smiley

• #6   15. jun 2007 Prøv evt at bruge noget torskerogn... Og efterhånden som katten bliver ældre blander man mere og mere tørkost i... Så vænner den sig nemmere til det... Har selv prøvet det med et kuld killinger, og senere med de to jeg har nu...

Kommentér på:
killing på 7 uger giderikke tørkost

Annonce