{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parrings priser...
  • #1   7. maj 2007 hej..

de ligger som regel på en killings pris.. og de svinger jo en del.

er det med stamtavle? for så skal du jo nok min. regne med 3000kr

knus

• #2   7. maj 2007 ja det er med stamtavle...

men hvis de tager en pris pr levende killing eller efter om katten skal sælges til kæl eller avl så vil det sige at man først skal betale når killinger sådan set er sat til salg for man kan vel ikke vide hvad de skal sælges som før de er sat til salg.

• #3   7. maj 2007 det kan næsten bedre svarrer sig og købe en han kat selv så...

• #4   7. maj 2007 Sabrina - Ja, hvis man har plads og overskud til en fertil hankat, så kan det jo måske :o)
    Jeg vil nu personlig hellere betale mig fra det fremfor at have sådan en fyr gående :o)

• #5   7. maj 2007 ja vi har heller ikke plads til at ha en fertil han kat gående...

• #6   7. maj 2007 Jeg ved at der er mange forskellige måder at afregne på smiley

fx. kan en parring koste en killings pris (fx 4500 kr) og det er uanset hvor mange killinger der kommer...

eller 2000 i "grundbeløb" og så 500 kr pr levende killing. Men der er aftalen så også at det er op til maks 4500 kr.

Den sidste aftale er god hvis man har før har fået små kuld på hunkatten eller har andre grunde til at det er den bedste smiley

Men det er ihvertfald de to afregne metoder vi er stødt på smiley

• #7   7. maj 2007 Vil sige 1000 kr er ca hvad man giver pr killing. smiley Derefter er det hankatteejeren der bestemmer hvornår de skal betales osv. smiley

Kommentér på:
parrings priser...

Annonce