{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Sølvkillingerne - så er det SNART ;) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.. smiley
Nu nærmer tiden sig med hastige skridt - Diva's mave vokser og vokser - hun er stor og meget flot drægtig.
Hun har nogenlunde lige balance og lige stor i hver side, så jeg skyder på ca. 4 stk - kan bare slet ikke vente til de små sølvklumper kommer til verden.

I følge politikkens kattebog, skulle fødslen finde sted d. 22. marts - så I kan tro jeg har kriller i maven.
Fødekassen er klar, indrettet osv. - hun har været nede og putte, rode lidt og snuse. Jaguar har nu også puttet sig dernede lidt :o) Man er vel stolt farmand, hi hi.

Jeg har valgt at stille fødekassen i stuen - og derved give Diva stuen og spisestuen fra i morgen. Så vil kassen stå, hvor jeg kan sidde og følge lidt med om aftenen osv., så der ikke skal rykkes rundt på den.
Jeg vil jo slet ikke kunne undvære, at sidde og iagttage dem hver aften smiley
Diva er blevet en ædedolk, bygger rede i hendes kurv, har fået enormt store brystvorter på det seneste, er lidt træt og utrolig nussen - så alt virker som det skal. Hun har også været til sundhedstjek og fik en vaccine, så moderkagen er dækket godt ind - så alt er super og jeg glæder mig bare som et lille barn, der snart skal være misse-mormor smiley
Jeg har tilmed fået installeret et webcam, så jeg kan holde øje med fødekassen mv. fra nettet, der hvor jeg end er - er jeg på arbejde, skal det kun tage mig 5 min at komme hjem, hvis jeg fornemmer tiden er inde ;o)
Dog vil jeg fra onsdag arbejde hjemmefra, så jeg er hos min lille perle.

Jeg ville blot lige dele opdateringen med jer - har ikke haft tid og mulighed for at være så aktiv herinde på det seneste pga. erhvervsrejser mv. - men nu er jeg fredet de næste mange måneder pga. fødsel, killinger og lign.

Nu er der kun min spænding tilbage - hvor mange kommer der, hvilke farver, bliver de alle sølv, hvilke køn, hvordan går fødslen, hvor flot og modent klarer Diva det, ...., ...., ...., .... :o)

Stor hilsen til alle, fra en meget forventningsfuld missemor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sølvkillingerne - så er det SNART ;)
Kommentér på:
Sølvkillingerne - så er det SNART ;)

Annonce