Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrigende hankat...
  • #1   12. jan 2007 Ja en hunkat *SS*
    Min Marcel synger også lange natlige serenader der kan holde selv den mest søvnige vågen indimellem.
    Det er heldigvis kun i perioder. Måske han kan lugte en hunkat i løb i nærheden.

• #2   12. jan 2007 Jeg formoder at han skal bruges til avl ?
    Flere af mine britehanner har fået en p-sprøjte,når hormonerne gik for højt og de har alle lavet kuld på 4-6 stk bagefter.
    Det lægger som regel en dæmper på deres temperament,
    men skal kun være en nødløsning,da alle former for hormonbehandling er noget skidt i længden.
    Nogle siger,at det gør dem sterile,men det har jeg altså ikke oplevet...

• #3   12. jan 2007 Tina M.: Det er jo netop derfor at jeg nævner,at det kun er en nødløsning.
    Ingen af mine hanner har fået mere end 2 p-sprøjter,
    så har de kunne holde sig i "skindet" og jeg har nået at
    bruge dem i avlen.
    De er herefter blevet kastreret og ingen af dem,til dato,
    har helbredsmæssige problemer og den ældste er i år
    8 år.

• #4   12. jan 2007 Jaja,det var ikke ment som kritik og al hormonbehandl.
    til katte bør vel i reglen undgås...

• #5   12. jan 2007 Jeg har aldrig hørt om p-sprøjter før, er der en der kan fortælle om dem?

• #7   12. jan 2007 Det er heller ikke med min gode vilje,at jeg har givet det.
    Men når hankatten nu har kostet tæt på 10.000 kr.,
    så er kastration altså ikke den første løsning...
    Og som tidl.nævnt,så er det altså kun en nødløsning.

• #8   12. jan 2007 Kastration er heller ikke en løsning her, derfor jeg gerne ville høre om ting man ku gøre.

Jeg kan forstå at p sprøjten er nogle homoner man får sprøgtet ind. Men hvad gør den? Hvor længe virker den? Og hvad koster sådan en ca?

• #9   12. jan 2007 puuha , nej hvor et grimt syn :(((

• #10   13. jan 2007 Jeg kunne ikke erklære mig mere enig Britta, vælger man at have hankat, ja så må man altså leve med deres natur. Længere er den ikke i min terminologi.

Kommentér på:
Skrigende hankat...

Annonce