707 visninger
|
Oprettet:
Nuggis kommende killinger {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en forespørgsel til jer, som i håbe ri kan hjælpe med.
Nuggi skal jo have sine første killinger her i slutningen af denne måned. Vi kender ikke antallet af killinger eller deres køn endnu, men hvad kan man forlange i pris for dem? Jeg havde tænkt imellem 200-500kr.
Det skal lige siges at vi ikke ved hvem der er faderen til hendes killinger, da vi ikke så andet en en busk der bevægede sig ude i haven da det skete...
Hilsen Achena
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
jeg har været ind eog søge, men synes bare at det er svært at vuderer, da mange giver huskatte væk...
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Hvis du sætter en pris, der er lidt højere, kan man bedre regne med at købere er seriøse...
Folk der bare giver killinger væk til hvem der nu dukker op kommer muligvis nemmere af med killingerne... men syntes selv man sover roligere når man ved at de små pus man har haft rendende mellem fødderne i 12 uger, er kommet ud til gode hjem...
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
jeg glæder mig til de små kommer i slutningen af denne måned:) fandt lige 2 killinge billeder af nuggi som jeg har lagt herind, hun var den sødeste lille mis..:)
jeg er spændt på hvordan killingerne ser ud, da jeg ikke ved om faderen er en race kat eller en ganske alm. huskat...
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
MEN man skal være opmærksom på, at ifølge købeloven har man ikke lov til at avartere noget til salg og så afvise køber.
Brug istedet en sætning som "søger nye adoptivforældre eller lignende", så kommer man ikke i klemme, hvis man ikke synes om dem der henvender sig.
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Jeg forlanger f.eks. 1400,- kr. for mine huskillinger - de er neutraliserde, vaccinerede, mærkede og registrerede. Der er flere grunde til at jeg vælger at gøre det på den måde. Bl.a er min filosofi, at hvis ikke folk vil betale for en kat, hvor disse ting er ordnet - ja, så havde de nok slet ikke tænkt sig at ofre penge på det fra starten
Nuggis kommende killinger