467 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

for lille?? for lille??

min kat smukke vejer ca 1,5 kg men er næsten 3 år og en helt normal huskat... vi keder en der har en perser kat der ca vejer 2 kg... vi har tænkt på om de måske skulle få nogle killinger sammen.. men jeg er bange for min kats vægt... kan hun klare at få killinger? eller er hun for lille? nu er den anden kat jo også meget lille...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for lille??
  • #1   27. jul 2006 Nu er jeg ikke ekspert, men jeg ville nok personligt ikke lade hende få killinger... Jeg ville netop være bange for det med størrelsen... Killingerne vil jo stadig blive født med en vægt på omk. de 100 gr, så det kan hurtigt blive meget for sådan en lille kat..

• #2   27. jul 2006 Tak, Tina M, for at redde mig *gg* som sagt var det bare mit bud smiley

• #3   27. jul 2006 er det bare mig eller er den kat utrolig lille? min felix fylder 3 år d.1 august og han vejer 6 kg og han er slet ik tyk.,,

• #4   27. jul 2006 af genitiske orsager ville jeg ikke gøre det en lille kat blandet med en perser kan næsten kun gå galt

tro det vil enden elindigt (jeg ved det selvfølig ikke)

men taget ud fra hvad man kan læse sig til om de 2 racer er det nok ikke det bedste bud

tro hvis du vil have killinger du skal finde en af samme størelse og race

mvh datter smiley

• #5   27. jul 2006 1,5 kg????

Min mindste killing ud af 4, som alle er 13 uger nu, vejer 1,5 kg... :s

Så det er godt nok en lille bitte mini kat du har dig, for jeg syntes min Lyra, som er den, der vejer 1,5 kg, er vildt lille...
    Jeg ville godt nok ikke turde at lave killinger på sådan en lille kat...
    Er du helt 100% sikker på, hun vejer så lidt?

• #6   30. jul 2006 hey... jeg vil blande dem fordi han kun vejer så lidt så tænkte jeg det ville være en god ide... jeg har avlet på min kat og håber bare på at kunne fortsætte med det... jeg tror nu jeg vil spøgere en dyrlæge...

• #7   31. jul 2006 Har hun fået killinger før. Det er nemlig ved at være for sent med første kuld. De bør ikke være over 3 år. På dette tidspunkt bliver bækkenet mindre fleksibelt og risikoen for fødsels-komplikationer bliver større. Og når hun samtidig er så lille..........jeg ville ikke løbe risikoen.

Spørgsmålet er også, hvad du gerne vil med parringen? Killinger er søde, men der findes allerede masser af dem som mangler et nyt hjem.

Hvis du gerne vil have oplevelsen af at se et kuld vokse op kan du istedet prøve at kontakte et kattehjem og tilbyde dig som plejefamilie. Jeg ved, nogle internater lader netop hunkatte med killinger flytte ud i alm. hjem imens killingerne vokser op. Kattene forbliver dog internatets, og det er dem, der finder de nye hjem. Et godt alternativ, synes jeg - istedet for selv at producere endnu flere killinger "for sjov" smiley

• #8   1. aug 2006 altså jeg vil for det første gerne give smukke den oplevelse at bliver mor... og jeg har stamtavle... og keder nogle som gerne vil ha de killinger der kommer ud af det! det er derfor jeg spøgere folk om hun kan når hun er så lille... men tror jeg skal tage til en dyre læge og spøgere dem for de må jo vide det 100 procent tak for dit svar ellers

Kommentér på:
for lille??

Annonce