for lille?? for lille??
min kat smukke vejer ca 1,5 kg men er næsten 3 år og en helt normal huskat... vi keder en der har en perser kat der ca vejer 2 kg... vi har tænkt på om de måske skulle få nogle killinger sammen.. men jeg er bange for min kats vægt... kan hun klare at få killinger? eller er hun for lille? nu er den anden kat jo også meget lille...
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.676
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 89
tro det vil enden elindigt (jeg ved det selvfølig ikke)
men taget ud fra hvad man kan læse sig til om de 2 racer er det nok ikke det bedste bud
tro hvis du vil have killinger du skal finde en af samme størelse og race
mvh datter
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Min mindste killing ud af 4, som alle er 13 uger nu, vejer 1,5 kg... :s
Så det er godt nok en lille bitte mini kat du har dig, for jeg syntes min Lyra, som er den, der vejer 1,5 kg, er vildt lille...
Jeg ville godt nok ikke turde at lave killinger på sådan en lille kat...
Er du helt 100% sikker på, hun vejer så lidt?
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Spørgsmålet er også, hvad du gerne vil med parringen? Killinger er søde, men der findes allerede masser af dem som mangler et nyt hjem.
Hvis du gerne vil have oplevelsen af at se et kuld vokse op kan du istedet prøve at kontakte et kattehjem og tilbyde dig som plejefamilie. Jeg ved, nogle internater lader netop hunkatte med killinger flytte ud i alm. hjem imens killingerne vokser op. Kattene forbliver dog internatets, og det er dem, der finder de nye hjem. Et godt alternativ, synes jeg - istedet for selv at producere endnu flere killinger "for sjov"
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
for lille??