Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang. fødsel
  • #1   11. jul 2006 Bare rolig hun er hvor jeg er, så jeg holder godt øje med hende.. Nuå der også godt ske noget for jeg kan næsten ikke vente længere!!!!! Glæder mig så meget til at se hvor mange hun får og hvordan de ser osv... Det er første gang vi skal have killinger selv så det er rigtig spændende....

• #2   11. jul 2006 Også ja herfra, det er vidst lige ved at være.. ;o)

• #3   11. jul 2006 Tilde jeg mener det er 66-67 dage men er ikke helt sikker, hun er efterhånden så stor at hun kun bevæger sig for at spise eller gå i seng og hun kan kun ligge på siden nu!!!!

• #4   11. jul 2006 Ja meget men hvis jeg kender hende ret så trkker hun den så længe som muligt bare for at genere mig!!!!!!

• #5   12. jul 2006 Tinna det er jeg slet ikke i tvivl om, det måtte bare gerne være nu.... Glæder mig så meget...

Men dine killinger er da også super smukke, er vild med ham du selv beholder, meget speciel farve (smuk smuk smuk)

• #6   12. jul 2006 Ja det gør jeg også... Nu er der lidt ro på så jeg tror jeg vil prøve at sove lidt inden det går løs... Men skal nok skrive hvis hun går i gang...

• #7   12. jul 2006 Nej desværre ikke hun gik til ro og sov fredeligt hele natten... Og hun er godt nok træt i dag og ser ud til at være lidt hævet bag i men ellers er der ingen tegn.. Men nu må de godt snart komme for ventetiden er da helt forfærdelig!!!!!

Kommentér på:
spørgsmål ang. fødsel

Annonce