{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Valg af hankat. {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt ny på sitet, og har endnu ikke fået oprettet mine 3 MCO misser, men det kommer en af dagene.
Jeg har haft maine coons i 3 år, og har netop købt min første avlshun, jeg har så mange spørgsmål i forb. med at starte som opdrætter, og har på fornemmelsen at der er mange erfarne herinde.
Jeg er allerede nu gået igang med at lede efter en egnet han til min nye hun (selvom der endnu er længe til), men synes det er meget svært at vide hvad man skal være opmærksom på. Selvfølgelig skal jeg finde en der supplerer min huns "svage" sider, og selvfølgelig skal de ikke være relaterede, men hvad skal jeg ellers kikke efter? Kan man "bare" spørge en hvilken som helst opdrætter der har en lækker mis? Hvad gør i andre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af hankat.
  • #1   25. jun 2006 Tak for kommentaren Tina. Jeg skal nok snakke med min opdrætter når den tid kommer. Selvfølgelig vil jeg helst undgå at skulle køre til den anden ende af landet med en kat i løbetid (min opdrætter bor på Fyn, og har vist de fleste af hendes forbindelser dernede). Der er jo også lang tid endnu, måske møder jeg "drømmefyren" på en udstilling hvem ved.

Kommentér på:
Valg af hankat.

Annonce