1.156 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

killingerne bevæger sig killingerne bevæger sig

i maven på den kat jeg passer.. Vi ved ikke hvornår hun blev parret, men det er omkring 7-9 uger siden.. Katten er ekstem tyk på maven og de bagerste digevorter er mere hævet end de foreste.. Vi har i den sidste uges tid tydeligt kunne mærke killingerne bevæge sig i maven, når vi aer katten på maven... Men det er kun i de sidste dage hun har sovet meget, ellers har hun været ret aktiv.. Hun ligger stadig på maven men for det meste på siden.. Hvor langt er katten henne når man begynder at kunne mærke killingerne, ved at ae hende?
Hun har en fødekasse med vil hellere være ved en af os, hvad skal vi gøre i dette tilfelde?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killingerne bevæger sig
  • #1   22. jun 2006 ups, med = men..
    Vi passer katten hos ejerne, så katten er hvor hun er vant til at være...

• #2   22. jun 2006 Mhm, min hunkat Mea fik killinger sidste år.. Og hun ville også det meste af tiden hellere være hos mig.. Hun lå faktisk oppe i sengen under dynen hos min og havde de første presseveer (når de skal presse den der "prop" ud inden de begynder på killingerne) Men til sidst blev hun meget rastløs. hun ville bestemt ikke være i sin fødekasse (som hun ellers havde været glad for) og det endte med at hun fødte i hulen under hendes kradsetræ..

Men ellers så læg jeg ned sammen med hende ved hendes fødekasse? Og nus og snak med hende?
    Og en kat er gravid i ca. 65 (plus minus 3-5 dage) dage.. Det er lige lidt over ni uger så..

• #3   23. jun 2006 Jeg ville enten sætte mig ved siden af fødekassen eller tage fødekassen hen til hvor jeg er.
    Held og lykke med fødslen! smiley

• #4   24. jun 2006 Der er ikke sket noget endnu... Hun smuttede ud da vi lukkede hunden i haven, men hun kom tilbage efter en times tid...
    I dag har hun også sovet, men hun har ikke været så kælen som hun plejer og hun grynter lidt... Hun har lige lagt sig ind i fødekassen, men digevorterne er som de var i går.. Nu må vi se, hun viser ikke de "normale tegn" som der står i min kattebog, det er jo kun de sidste dage hun har sovet meget...

Kommentér på:
killingerne bevæger sig

Annonce