killingerne bevæger sig killingerne bevæger sig
i maven på den kat jeg passer.. Vi ved ikke hvornår hun blev parret, men det er omkring 7-9 uger siden.. Katten er ekstem tyk på maven og de bagerste digevorter er mere hævet end de foreste.. Vi har i den sidste uges tid tydeligt kunne mærke killingerne bevæge sig i maven, når vi aer katten på maven... Men det er kun i de sidste dage hun har sovet meget, ellers har hun været ret aktiv.. Hun ligger stadig på maven men for det meste på siden.. Hvor langt er katten henne når man begynder at kunne mærke killingerne, ved at ae hende?
Hun har en fødekasse med vil hellere være ved en af os, hvad skal vi gøre i dette tilfelde?
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 75
Vi passer katten hos ejerne, så katten er hvor hun er vant til at være...
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Men ellers så læg jeg ned sammen med hende ved hendes fødekasse? Og nus og snak med hende?
Og en kat er gravid i ca. 65 (plus minus 3-5 dage) dage.. Det er lige lidt over ni uger så..
dec 2004
Følger: 247 Følgere: 205 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.129
Held og lykke med fødslen!
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 75
I dag har hun også sovet, men hun har ikke været så kælen som hun plejer og hun grynter lidt... Hun har lige lagt sig ind i fødekassen, men digevorterne er som de var i går.. Nu må vi se, hun viser ikke de "normale tegn" som der står i min kattebog, det er jo kun de sidste dage hun har sovet meget...
killingerne bevæger sig