Fertil hankat slås med hunkat-Ingen løbetid? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
håber der er nogen kloge "kattemennesker" der kan hjælpe mig lidt
Sagen er den at jeg for 6-7 uger siden fik en fertil hanperser og jeg har i forvejen en hunperser. I starten gik det rigtig fint, og den nye hankat opførte sig eksemplarisk. Nu er han vidst faldet til, hvilket desværre betyder at han jagter min hunkat og springer på hende
Hunkatten prøver at undgå ballade, men han er alligevel en værre bisse overfor hende.. øv, ingen kærlighed imellem dem..
Jeg ville gerne have et kuld killinger på dem, men men men.. Jeg tror desværre ikke de to finder ud af det sammen, og jeg synes det er synd for min lille damemis, og kan mærke det påvirker hende meget at han er efter hende...så desværre tror jeg hankatten må ud og bo hos mine svigerforældre i stedet.
Jeg undrer mig bare meget over at hun ikke har været i løbetid, det bude hun have været for 3 uger siden... Er det muligt at hun simpelthen kan stoppe det pga nervøsitet/hun vil ikke have killinger med den onde onde hankat??
Plejer normalt at være meget nemt at se når hun er i løb, men adfæren har slet ikke været der, og han har ikke vist nogen interesse i hende-udover trang til at gi hende et par på hovedet med jævne mellemrum
Er der nogen der har oplevet noget i samme stil, og er der noget som helst man kan gøre?
jul 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 35
Jeg forsøger at give dem tid, men efter knap 7 uger hvor forholdet imellem dem kun er blevet dårligere, og min hunkat efterhånden er meget bange for ham, tænker jeg også at jeg nok desværre må indse at det ikke fungerer. Super ærgeligt, for han er virkelig en skøn kat, men vil ikke have min hunkat skal udsættes for daglig terror
Jeg må vidst pakke min drøm om små pelstotter sammen, hvis hun ganske simpelt ikke vil ham i en sådan grad at hun ikke kommer i løbetid.. Øv, hvor er det trist, ville ønske der var noget man kunne gøre for at de kom overens med hinanden....
jul 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 35
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
vedr det med om det er nemmere med killing, passer så ikke altid. her i huset er det nemmere at sætte en voksen kat ind, end en killing. har så også en del ældre katte og de gider slet ikke killinger
der som der er hos dig er jo at de ikke er neu, og derfor er det meget sværre.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Men forventer du at få noget ud af det skal der ro på - og det kan der komme ved at skille dem ad
Fertil hankat slås med hunkat-Ingen løbetid?