1.349 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

er vandet gået? er vandet gået?

Vi har en fin lille huskat som venter killinger. Efter hvad jeg kan regne ud er hun på 64. Dagen idag!
Hun har været urolig hele natten og min kæreste vågnede ved at der var vådt i hele sengen (og nej han havde ikke tisset i sengen,hehe) misser har stadig ikke født,men hendes mave ser mere sunken og mindre ud? Kan det være vandet der er gået? Eller har hun simpelthen bare valgt at Pisse i vores seng! Hun har ikke tegn på veer overhovedet,men maven er sten hård og der er tydeligt liv i de små.
Lige nu ligger hun bare på gulvet og sover,men var flere gange i går oppe i hendes kasse og grave og ligge 5 min,men mere bliver det ikke til.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er vandet gået?
  • #1   14. maj 2014 Det kunne godt lyde som vandet er gået hold øje med hende at hun ikk gemmer sig et sted hvor du ikk kan hjælpe hende ?? held og lykke med fødslen

• #2   14. maj 2014 Ja vi er lidt i tvivl,for burde hun så ikke være igang?
    Billedet er taget lige nu,og som man kan se har hun jo ikke travlt med at få killinger smiley

profilbillede
  • #3   14. maj 2014 Hun samler energi ?? hvornår var sengen våd?? Der kan jo godt gå nogen timer fra vandet er gået til hun får veer ?? kan du se om der er slim bagi og om hun er hævet

• #4   14. maj 2014 Intet slim og hun er heller ikke våd eller hævet.
    Hun sætter sig lige op engang imellem og så ligger hun sig helt fladt igen.

• #5   14. maj 2014 Sengen var våd kl 5-6 i morges. Hun er normalt,en kat som går ud og går på toilet,men hun har været på kattebakke i nat og lavet stort,så det giver ikke rigtigt mening for mig at hun skulle tisse i vores seng bagefter?

• #6   14. maj 2014 Ok lyder mærkeligt men hold øje med hende og sker der ikk snart noget ville jeg nok ringe og rådgive med ved dyrlægen

• #7   14. maj 2014 Okay.
    Hun har lige været oppe i kassen igen og ligge i 5 min og så kom hun flyvende ud,og nu ligger Hun i stuen på gulvet igen

• #8   14. maj 2014 Hvor lang tid må der Max gå fra vandet går? Hvis det altså var vandet?

• #9   14. maj 2014 Prøv at bliv inde ved hende når hun er i kassen smiley Det er forskelligt med vandet, så vidt jeg har forstået, men det burde være umiddelbart inden fødsel.

Men prøv at blive ved hende mens hun er derinde smiley Måske er hun nervøs og ikke særlig glad for at skulle igennem det alene

• #10   14. maj 2014 Det prøver jeg næste gang hun går der ind :-D.

• #11   14. maj 2014 Ja prøv at bliv ved hende, når hun er i kassen. Vores ville ikke lades alene, og hun faldt helt til ro i kassen, da vi flyttede den ind til os i stuen, hvor den stod imellem os. Vandet gik kl 9, og hun fødte ca 16 mener jeg det var

• #12   14. maj 2014 Har også overvejet at flytte kassen ind i stuen,men vi har en lille pige på 6 år og en baby på 4 mdr,så er lidt nervøs for om der er for meget larm? Hun er ekstremt kælen og spinder,men der er intet tegn på veer overhovedet!

• #13   14. maj 2014 Jeg husker at Mew vækkede mig kl. 4 om natten ved at kæle og spinde, men det var fordi hun var i fødsel og havde brug for sin mooar smiley

• #14   14. maj 2014 Pernille, tror ikke det er et problem at dine børn er der, hvis de bare ikke piller eller skriger hende ind i hovedet smiley Hvis hun er tryg ved dem, tror jeg nu at hun vil foretrække at i er der og ser til hende.

Min Freja valgte at ligge på mig da vandet gik. Tror hun havde en genial plan om at opfostre sine killinger på min mave smiley

• #15   14. maj 2014 Lool hvor hyggeligt! Hehe. Jamen hun holder sig stadig i stuen,også selvom min datter nusser og kæler,så vi prøver at flytte kassen her ind. Men Hold op der er knald på killingerne,man kan bare se at de ruller rundt inde i maven.det er nu hyggeligt,men ØJ hvor må de gerne snart komme ud!

• #16   14. maj 2014 Men nu bliver hun ikke forvirret når jeg flytter kassen?

• #17   14. maj 2014 Og syntes i det er synd at holde hende inde,nu hun er vant til at komme ud hver dag? Er bare nervøs for om hun nu føder et sted?

• #18   14. maj 2014 Synes bestemt du skal holde hende inde

• #19   14. maj 2014 Super! Var også planen,man få sku bare en smule dårlig samvittighed når prinsessen står og vil ud..
    Hun ligger stadig samme sted på gulvet smiley

• #20   14. maj 2014 Synes slet ikke du skal lukke hende ud igen, før killingerne er en 4-5 uger. Der kan ske så meget med hende når hun er ude og det ville være synd hvis killingerne blev forældreløse..

Hun kan også blive drægtig nærmest lige efter fødslen og mange hankatte går i løb 3-4 uger efter fødsel. Så hun skal nok på ppiller inden hun kommer ud igen smiley

• #21   14. maj 2014 Meningen er også p-piller eller sterilisation. Hun er vores lille prinsesse,og manden i huset syntes det er såå forfærdeligt hans lille pige skal være mor Hehe. Men vi glæder os! Og hun kommer ikke ud før de er 4-6 uger som du skriver :-D. Det er heller ikke fordi hun står og vræler og vil ud. Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor hun ikke går igang?

• #22   14. maj 2014 Hun har forresten aldrig vist interesse i kassen før de sidste 2 dage,og den har trods alt stået samme sted i flere uger. Men hun hopper kun lige op og er der i få min og så ind på stue gulvet igen. I går kunne hun lige overkomme og grave lidt i den.

• #23   14. maj 2014 hvis du er nervøs, så ring og rådfør dig med en dyrlæge

• #24   14. maj 2014 Jeg ved ik om jeg er nervøs,hun spiser jo stadig og virker frisk,så de kommer vel. Og mon ikke hun bare pudsede i sengen :-\

• #25   14. maj 2014 Pissede

• #26   14. maj 2014 prøv at lugt til det smiley

• #27   15. maj 2014 Tror også bare hun pissede så smiley killingerne kan sandsynligvis sparke lidt til blæren og derfor fremkalde akut tissetrang, så hun ikke troede hun kunne nå det. Har aldrig været gravid, men er det ikke noget med at ens tissetrang forøges og bliver mere akut?

Forstår godt du glæder dig smiley Killinger er så hyggelige og søde (og destruktive).
    Det kan sagtens være hun har udset sig et andet sted til killingerne (evt stuegulvet som du siger hun ligger meget på). Så er det bare at flytte hende forsigtigt når hun begynder at få veer.

Jeg er glad for at du overvejer sterilisation bagefter smiley Det er så svært at styre med de ppiller, når det er en kat som får lov til at komme ud og så er det jo usundt for hende.
    Apropos at komme ud, så ville jeg heller ikke lukke hende ud her før fødslen smiley Du kan være uheldig at hun har udset sig sit fødested derude.

• #28   15. maj 2014 Tror du har ret :-D.
    Hun har stadig ikke født,og render rundt og mijauer og gerne vil ud. Stakkels lille misser smiley

• #29   15. maj 2014 Træt misser

profilbillede
  • #30   15. maj 2014 smiley

profilbillede
  • #32   15. maj 2014 Mange Tak,Ja hun er gudesmuk og med det lækreste temperament smiley

• #34   15. maj 2014 Mange Tak! Vi venter stadig =-O. Vente tiden er laaaang! Lige nu vil hun ikke gå på kattebakke uden jeg er med,skøre kat

Kommentér på:
er vandet gået?

Annonce