Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing
  • #1   27. dec 2013 Jeg vil mene RC Kitten, men kender ikke den anden, så se på fedtprocent og vælg den med højst..

• #2   27. dec 2013 hvad vejer den og hvorgammel er den? spiser den tørfoder selv? har den fået andet som støtte siden mormis ikke havde mælk nok?

• #3   27. dec 2013 Han er 12 uger kan ikke lige pt huske vægten. Han har fået flaske og avler siger at ud over tørkost får de (hans søskende) opløst tørkost i vand med olie.

• #4   27. dec 2013 ok tørkost opblødt???
    som 12 uger gammel bør han spise tørfoder uden problemer også selvom mormis ikke havde meget mælk. ingen mælk = de spiser andet foder hurtigere fordi de er sultne

• #5   27. dec 2013 Hvis den ikke vejer mindst 1000g ville jeg vente med, at få den hjem.

Den skal have det som den er vandt til af foder men forstår ikke den skal have opblødt tørkost??

• #6   27. dec 2013 jeg ville som Jette igså skriver også vente, har den fået ormekur? vaccine?

• #8   27. dec 2013 personligt ville jeg vælge eukanuba kitten da jeg ved mange bruger det til og buste katte der skal tage på fordi det er godt til det

• #9   27. dec 2013 Han får tørkost plus noget der er blødt op med olie i som supplement.
    Når han kommer vil han lige så stille gå over på mother and kitten, vådfoder plejer jeg at købe i aldi det er de alle helt vilde med. Han vil ha fået ormekur, men han får sin vac når han kommer er har en aftale med dyrlægen om at alle misserne skal ha deres prik.

• #11   27. dec 2013 En killing på 12 uger skulle gerne have indhentet "det forsømte".

• #13   28. dec 2013 Tak for alle jeres råd smiley

• #14   28. dec 2013 jeg kan tage et eksempel:
    I sommers får jeg et kuld på 3 (kunne ikke se på morkat hun var drægtig) meget uventet, missemor har masser af mælk, jeg tilbyder min hjælp til venner som har fået 1 killing ugen før og som de kører rundt og fodrer i døgndrift da mormis ikke vil tage sig af den. Den bliver lagt til mit kuld og min missemor tager sig af den som er det hendes egen (de havde nøjagtig samme str. på trods af 1 uges forskel)
    Killingerne vokser og da den lille ammekilling havde en byld og øjenbetændelse var jeg klar på mine fik det også, ugerne går og det fortsætte, jeg behandler og ender ud i en omgang calisivirus på mine killinger. Her vælger jeg og kontakte køberne af de to drenge som er mine egne og sige, hør her, de killinger flytter først som 16-18 uger pga sygsom og jeg vil ikke sælge syge dyr derfor er i velkommen til og finde en anden ellers må i desværre vente. Begge par ventede og ingen problemer. Kattene var bagud i vægt men indhentede hurtigt deres vægt og det var selv inden de nåde 12-13 uge. Så lyder MEGET mærkeligt og nærmere somom den slet ikke er gammel nok hvis den skal have opblødt mad for det får små killinger når de skal lære og spise i en alder af 4-6 uger

• #16   28. dec 2013 Bare får at få det på det rene INGEN af mine katte er penge maskiner!!!! Har filme flere udgifter på dem end jeg har indtægter. !!!!! Har 5 katte hvor 4 er fikset og Coco som er den eneste er ikke er neutraliseret har ikke haft et kuld siden sidste år. Så ved ikke hvor den penge maskine er. !!!!

Kommentér på:
Killing

Annonce