{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Løbetid {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en Hellig Birma pige på 16 måneder. Jeg er i tvivl om, om hun er i løb.. Hun ligger sig i parringsstilling, når vi nusser hende, men hun siger ikke mere end hun plejer.. Jeg ved ikke om hun overhovedet på noget tidspunkt har været i løb.. Kan min kat være i løb unden jeg rigtig kan se/høre det? Er det naturligt, at hun er så 'gammel' og måske ikke har været i løb endnu?

Er der nogen der har erfaringer inden for dette, så vil jeg være glad for et svar/råd er meget frustreret.. Er nervøs for, at hun ikke når at få sit første kuld inden hun er to. (Det har jeg læst mig frem til er godt, grundet deres hofte/bækken.)

Mange hilsner Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid
  • #1   9. dec 2012 Det er meget normalt for de fleste katte at de stritter bagdelen i vejret hvis man nusser dem der, hvis det er det du mener? smiley

  • #2   10. dec 2012 De fleste birmaer snakker meget i hverdagen men endnu mere i løbetid, så ja du burde have hørt det. Men samtidig er der også nogle hunkatte det ikke siger ret meget, men kun er meget kærlige og ligger sig i parringsstilling. Når de er rigtig klar til at blive parret så skriger de næsten konstant, når man rører dem så maser de sig ned mod gulvet og ligger halen til side. Samt ruller sig rundt på gulvet smiley har du snakket med opdrætteren om det?

  • #3   10. dec 2012 Når vi kæler med hende lægger hun sig på gulvet, men det er tydeligvis for at nusse.. Hun lagde på et tidspunkt også halen til siden, men hun blev stående oppe med bagdelen. Hun har ikke lagt sig ned, klar til parring. Ja, har spurgt opdrætteren, og der er en fra kuldet der kom i løb efter 9 måneder, og en der heller ikke er kommet endnu, så det er åbenbart meget forskelligt.. smiley jeg har aldrig haft en hunkat før, derfor jeg er sådan i tvivl. Men jeg er glad for, at I siger, at jeg burde kunne høre, hvis hun rigtig er klar til at blive parret. Jeg skal ikke være nervøs over, om hun kan 'nå' at få et kuld, inden hun bliver to?

    Da jeg har været i tvivl om, om hun har været i løb, uden at jeg har lagt mærke til det, besluttede jeg mig for, at hun skulle besøge en hankat. De gik lidt sammen, men det tyder ikke på, at der er sket noget. Det må vel være fordi hun ikke er klar?


Kommentér på:
Løbetid

Annonce