{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.840 visninger | Oprettet:

Sterilisation efter fødsel... {{forumTopicSubject}}

hej...
Er det nogen her inde der ved, hvor lang tid man bør vente, med at få sin kat steriliseret efter en fødsel?
Har hørt noget om at de allerede kommer i løbetid ca 3 uger efter.. (er det rigtig?)
I så fald, hvor hurtigt kan man give hende p-piller efter fødslen, ind til operationen...

Lige til sidst, nogen der ved hvor lang tid det tager med sådan en operation? Er det sådan at den skal blive en nat, eller man bare venter og tager hende med hjem samme dag...

Håber i har lidt erfaring omkring emnet... smiley

c",) Mig&Maja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisation efter fødsel...
  • #1   6. apr 2006 Det er nok en rigtig god idé, med at vente til killingerne er store, som du siger. -Og har allerede fået fat i nogle, så den er i vinkel...
    Kunne være brøleren hvis hun blev gravid igen, og syntes næsten det er mord, at få "motoren" fjernet mens hun er drægtig...

Tusind tak for det hurtige svar Tina...

c",) Mig&Maja

• #2   6. apr 2006 ja altså fået fat i nogle p-piller... heh

• #4   1. jul 2014 Vi gjorde det at vi holdt vores inde efter fødslen. Hun gik i løb 3 uger efter. Da killingen var 8 uger gammel, fik vi hende steriliseret. De 8 uger var efter anbefaling af vores dyrlæge. Der er delte meninger med p-piller til diegivende kat, men har hørt om flere der har givet det, uden problemer

• Vibeke V
    Vibeke V Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #5   12. nov 2017 min skønne kat fødte for 2 dage siden desværre skulle hun have hjælp da den førstefødte vendte forkert og de sidste 3 varede længe inden de kom og den sidste måtte dyrlægen så desværre åben min kat og der blev min kat samtidligt steriliseret og synes at det er svært for min kat at passe sine unger da hun selv har ondt men inden hun kom til dyrlæge anden gang den dag var hun meget vågne på den første killing og nu.....tja der kan godt gå lang tid før hun lægger sig hos dem og for det meste må jeg og min famile bærer killingerne hen hvor hun ligger sig og de kan pive i lang tid uden hun kigger til deres side....hvad kan jeg gøre foruden at give dem flaske?

Kommentér på:
Sterilisation efter fødsel...

Annonce