{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

stjålne dyr {{forumTopicSubject}}

ved ikke hvor mange af jer der så tv-avis her til aften
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8816610.html

men jeg syntes bare det er så frygtelig og jeg får det dårligt af at tænke på de stakkels dyr der med garanti ikke får den nødvendige pleje og omsorg.
nu var jeg selv i butikken i kollund(har vinter-residens der) i søndags og fik set mange af de dyr der nu er blevet stjålet, bla fik jeg lov at nusse vaskebjørnen og stod meget længe og kiggede på de afrikanske vildkatte(gesette), overvejede endda at nusse dem, men da tonya prøvede først og en af dem reagerede meget agressivt og vildt hutigt, hun nåede lige at få fingeren til sig inden gesetten fik fat, den snittede kun neglen, det satte ligesom respekten for de ellers ret så nuser katte.
håber virkelig at de bliver behandlet godt og at de overlever


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stjålne dyr
  • #1   2. okt 2007 ja og nu er det bare sket mange steder ikke kun der vores dyrhandle er det gået ud over for 14 dage siden og inden da var det nørresundby og inden den en anden, så håber de dyrehandler det ikke er sket for endnu skærber sikkerhedene nu jeg tror ikke længre på nogen dyrehandle med eksotiske dyr går fri

  • #2   2. okt 2007 ja, det var da en 8 steder her i jylland, indtil videre er fyn og sjælland osv gået fri, det er bare så tragisk, ku de ikke bare stjæle pengeskabet istedet for levende dyr , især dyr der kræver ret speciel pleje, mon det er bestillingsarbejde, det skulle man næsten tro

  • #3   2. okt 2007 det er alligevel nogen dyr det er gået ud over det var jo 56 mellem Kongepython og 34 Kongepythonunger og det er alligevel halv mange i et bestillingsarbejde, inde på den krybdyr side er de bange for det er sådan en befrielse noget som grean peace (staves) og de gør det i hvert fald ikke godt for de dyr. jeg håber mere de sælger dem så de til nogen der bare har en smugle forstand på dem men det er nok ikke de store chancer for det

  • #4   2. okt 2007 ja, måske du har ret,
    men bare sjovt de ikke tog den voksne gesette med osse så, plus flere af de andre eksotiske dyr der var der.
    håber squ de har fået alle slanger med, for vi "bor" knap 500 mtr fra butikken


  • #5   2. okt 2007 der skulle stå inde på den krybdyrside min kæreste er inde på hehe (havde vist for travlt med at skrive)

  • #6   2. okt 2007 uhhh jonny slanger er det bedste dyr efter hunde katte og edderkopper vi har selv 5 stk af dem her i huset..
    altså jeg tror de er gået meget efter de dyr der er nemmest at håndtere og putte i boxe og bure og det er ikke sikkert de voksne er særlig nemme at have med at gøre og så er der jo nok også begranset plads i den bil/er så måske har de taget hva de kunne have


  • #7   2. okt 2007 det er alligevel 191 dyr de har taget det er ski mange dyr og aner jo ikke hvor mange biler eller hvilke

  • #8   2. okt 2007 jeg er så absolut ikke til krybdyr, de er sjove og spændende at se på osv. men jeg ville ikke bo sammen med dem, puha nej

  • #9   2. okt 2007 hehe johnny det troede min kæreste heller ikke han ville da han flyttede ind til mig og min slange og min edderkop, slangen var han ligeglad med men edderkoppen skulle han se om var i sit bur hver eneste aften og der gik lang til inden jeg fik ham til at holde hende, men så var det også over så kunne han ikke få nok

  • #10   3. okt 2007
    Det er sørgeligt at folk stjæler dyr. Men jeg synes faktisk også det er sørgeligt at dyr sælges som varer/forbrugsgoder.
    Og afrikanske vildkatte?!!! Er det overhovedet lovligt at handle med dem her i Danmark?



  • #11   4. okt 2007 Sådan ser jeg også på det. Alt for mange eksotiske dyr lider under at blive holdt i fangenskab.

Kommentér på:
stjålne dyr

Annonce