{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Udfordringerne !!!! {{forumTopicSubject}}

Puha da, så har jeg lige brugt over halvanden time, på at stemme på alle jeres smukke katte....

Men imens jeg har stemt, så er der nogle spørgsmål og nogle tanker der er kommet op....

Bl.a. Hvordan I stemmer...

Jeg vil sige, at jeg ikke har én bestemt fremgangsmåde for at stemme, men der er da nogle gange jeg tænker anderledes...

Først og fremmest stemmer jeg jo på den kat jeg personligt, syns bedst om... det gør i jo nok også smiley

Såsom, hvis det er en killing og en voksen mis, så kan jeg nogle gange synes at det er lidt 'uretfærdigt' og stemmer på den voksne.
Nogle gange så er billedkvaliteten enormt dårlig, og jeg stemmer på den der har den beste kvalitet. Jamen der er da en del man går ud fra når man stemmer.

Bestemt, så er jeg enormt trær af at folk skriver en hel masse om, hvorfor folk IKKE skal stemme på deres katte. At deres kat ikke har nogen ærlig chance, fordi den anden kat er MEGET pænere end den de selv udfordrer..... ! Det fatter jeg bare ikke. Ja, undskyld mig, men hav da for søren lidt mere tillid til jeres egen kat, og hvis den var så forfærdelig grim, og ingenting overhovedt kunne vinde, ja hvad så. Helt ærlig, men kunne da godt lige give deres mis en del tiltro om at den var smuk. Jeg ville bestemt ikke bryde mig om at der var ingen der havde tiltro til at mine misser var pæne eller søde, ja eller mig selv faktisk.
Jeg ved altså ikke hvad folk regner med; om de får mere medlidenhed og flere sympati-stemmer ved at skrive sådan... At hvis MIN kat får bare EN stemme, så vil jeg blive SÅ lykkelig, SÅ lykkelig. Helt ærlig. Og egentlig, så handler det jo ikke om at vinde, og hvis, hvad kan man så bruge resultaterne til herinde fra KG !!!!. Kunne man ikke bare glæde sig over sin dejlige mis udseende, og skrive noget hyggeligt, som man kunne smile af, eller tænke 'det var da en sjov hilsen' eller noget. Istedet for at man skal blive så meget irriteret over det. Jeg mener det ikke ondt på nogen måde, er bare lidt irriteret over at nogle bare ikke kan vise deres mis, den tillid at de synes den er køn.... Og det der 'stem påmin mis'...
Hvis katten mangler et øje, begge øre, tre ben, og har halvdelen af sin hale, så vil jeg da give dem ret i, at det måske ikke er det kønneste syn, men derfor kan katten jo være noget specielt alligevel, og dét kan man så istedet pointere...

Kan i følge mig, eller lyder det bare vildt negativt.... ??

Hvordan stemmer i, og læser i teksten der bliver skrevet, og hvordan vurderer i, hvem der skal have jeres stemme....

Fortsæt god aften til jer alle, og jeres SMUKKE MISSER...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udfordringerne !!!!
  • #1   12. jul 2006 Tjaa, jeg stemmer altid på den kat jeg synes er flottest.. Men må indrømme at kattens profil også betyder meget... og antallet af billeder...

    Hvis der er killing/voksen kat scenariet, stemmer jeg også på den kat jeg synes er sødest... er overraskende tit ikke killingen... killinger er søde, men voksne katte er smukke, hvis i forstår hvad jeg mener...


  • #2   12. jul 2006 Jeg stemme på den kat jeg bedst kan lide ud fra udseende og profilen.. kender efterhånden mange af kattene herinde så jeg læser ikke profiler hvergang..... jeg kigger på billeder og jeg vil siger når det kommer til voksenkat/killing jamen så stemmer jeg stadig på den jeg bedst kan lide... og jeg vil ikke sige at det er den ene over den anden......

    Jeg kan da godt finde på at skrive sådan her feks..... Jeg vil rigtig gerne lege ved godt jeg ikke har de vilde chancer da du er super lækker... det er da ikke fordi at jeg ikke tror på min egen kat det er fordi jeg ved folk her inde har tendens til at stemme på to bestemte typer katte over andre.... jeg gør det ikke for "sympati" stemmer slet ikke... men noget skal jeg jo skrive.... og i mine øjen er mine katte de lækreste i verden....

    Naja


  • #3   12. jul 2006 jeg skriver da tit ved fnug hun ikke har en ærlig chance men det er ikke et spørgsmål om melidenhed det er et faktum....

  • #4   12. jul 2006 jamen kære Sabrina, hvorfor er Fnug Så grim, at du skriver det ???


Kommentér på:
Udfordringerne !!!!

Annonce