{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.876 visninger | Oprettet:

Kat skal ud - Bor på 1. sal? {{forumTopicSubject}}

Hej alle katte elskere.

jeg står og er flyttet til en dejlig lejlighed, desværre er det på førstesal, men problemet er jeg ikke helt ved hvordan jeg skal gøre så jeg kan se/høre når min kat kommer hjem og gerne vil ind? det er nemlig en dør uden glas eller nået og der er ikke andre indgange end denne dør. nogen der har fundet en fantastisk løsning på sådan et problem, eller må jeg ende med at efterlade hende hjemme hos mine forældre?

På forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat skal ud - Bor på 1. sal?
  • #2   14. sep 2010 Det er ikke en mulighed da hun er meget udekat. men alternertivet bliver at hun bliver hos mine forældre.

  • #3   14. sep 2010 En kattestige op til et af dine vinduer eller en kattelem. Er det ikke muligt og mener du ikke katten kan vænne sig til livet som indekat, må du desværre nok lade den blive hos dine forældre

  • #5   14. sep 2010 Ja ved jo godt inderst inde det er det rigtige og lade hende blive når jeg nu ikke kan finde en anden løsning, det er bare en svær beslutning smiley

  • #6   14. sep 2010 Men tak for jeres svar. smiley

  • #7   14. sep 2010 lader være med at lukke den ud, eller efterlader den hjemme ved dine forældre, så kan du jo også stadig komme g besøge den smiley

  • #8   15. sep 2010 Jeg har en veninde der bor på 2.sal og hun lukker altså hendes kat ud selv om hun ikke kan se når den vil ind... De tjekker simpelthen ved at kigge ud ad vinduet en gang i mellem når den er ude, men nu kommer den også altid hjem inden det bliver mørkt, så det er nemt at se den når den står ved hoveddøren og vil ind. Og nogle gange er det naboen der lukker den ind når han skal ind/ud ad hoveddøren, og så kan de nemt høre når den kradser på døren for at komme ind ;0)

    Det kan altså godt lade sig gøre, men det kommer selvfølgelig an på katten


Kommentér på:
Kat skal ud - Bor på 1. sal?

Annonce